VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kor kan æ finne dette bildet ? http://student.iu.hio.no/~s104090/bbscreen...enshots/12.html . eg bærre lurer 8) Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det er blackbox med mange transparent terminaler. go figure Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg snakker om wallpaperet som blir brukt Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kor kan æ finne dette bildet ? http://student.iu.hio.no/~s104090/bbscreen...enshots/12.html . eg bærre lurer 8) du har jo funne bildet jo!!! du ga oss nettop en link med det paa! Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 fy #¤*%#¤% er det mulig , det der er et screenshot med meny på , jeg skal ha wallpaperet. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 fy #¤*%#¤% er det mulig , det der er et screenshot med meny på , jeg skal ha wallpaperet. stor forskjell mellom det, ta deg et norsk kurs Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Herregud folkens! Skjerp dere!! Hvis dere bare skal være kjekkaser trenger dere vel ikke poste noe?! SLutt å tull, prøv å hjelp han isteden! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Herregud folkens! Skjerp dere!! Hvis dere bare skal være kjekkaser trenger dere vel ikke poste noe?! SLutt å tull, prøv å hjelp han isteden! Og med dette hjalp du han hvor mye? Uansett, du har jo funnet dette bildet av desktopen til fyren, du har vel sikkert funnet det på hans nettsted elle lignende? Så kontakt han da! Bare for å si det helt klart, nei har aldri sett wallpaperet selv, men det er nok neppe noe som har kommet fra nettet. Dette har han nok laget selv. Er jo ikke annet enn et landskap med tre (?) berter flettet inn. Er ikke så vanskelig å lage.. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg snakker om wallpaperet som blir brukt skaff deg briller jeg bruker briller, bare se paa avateret mitt. Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Det står digital blasphemy hvis du leter litt , så det er neppe noe han har laget selv. Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg snakker om wallpaperet som blir brukt skaff deg briller jeg bruker briller, bare se paa avateret mitt. FY #*¤ du kan tirre stein. jeg sa for lenge siden at det var wallpaper jeg lette etter. Som tim sa : har du ikke noe fornuftig å komme med så kan du holde kjeft. jeg spør om hjelp og dere gjør hva ? latterligjør meg ? dere ødelegger denne posten. Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 hva var det jeg netopp skrev: har du ikke noe fornuftig å komme med så trenger du ikke å komme med noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hva var det jeg netopp skrev: har du ikke noe fornuftig å komme med så trenger du ikke å komme med noe i det hele tatt. Så sint du var da... ro ned, så lever du lengre... Lenke til kommentar
VillyJo Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 er det rart man blir irritert når de bare er ute etter å provosere , de burde vel egentlig bannes for dette. i hvertfall få en advarsel Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hva har wallpaperen med linux å gjøre? er ikke rart at folk misforstår Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Går kanskje, som en eller annen sa, å kontakte fyren. Vet ikke, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg