XmasB Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har en Nikon D80 som ikke lenger vil holde på minnekortene, dvs det klikker ikke fast når jeg setter det inn. Jeg mener å huske at Nikon tar service i Bergen, men er det noen som vet om noe i Oslo området? Er dette noe som lønner seg å reparere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg vil tro at det bør la seg reparere til en fornuftig pris. Hvor kjøpte du kamera - det er mulig butikken har kontakt med verksted. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Interfoto på Høvik har eget Nikon-verksted. Det er riktignok "proffverksted", så jeg vet ikke om de tar service på en D80, men jeg vil anta det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Er kjøpt hos Netshop, så det aner jeg fort blir en lang prosess. Men får sjekke noen fotosjapper rundt i området og høre. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 De fleste problemer jeg har vært borti med kortleseren på dSLR så bytter de hele hovedkortet, ca 2500.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå