Yonaz Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei,skal ha meg nytt mobil abonnement. Hvor mye gb tror derre jeg bruker i mnd vis bruker facebook chat funksjonen konstant,opera til surfing og skype til og ringe med? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 kommer helt an på hvor mange venner du har på facebook, hvor mye du surfer med opera, og hvor mye du ringer med skype. du burde helt sikkert ha et abb med ubegrenset bruk uansett Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis du ringer en del i tillegg til å ha Spotify gående i bakgrunnen tror jeg det fort kan bli en del data. Hva er alternativene da? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hvis du ringer en del i tillegg til å ha Spotify gående i bakgrunnen tror jeg det fort kan bli en del data. Hva er alternativene da? Spotify tells ikke etter som jeg syncer sangene til offline mode med wlan,så det blir kun skype og litt facebook/vg. Vil det funke med 1 gb i mnd? og er 80 kr billig for 60 min ringe tid? Endret 30. juli 2010 av Yonaz Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Her er nok det avgjørende punktet hvor mye du bruker Skype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå