kalli Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei Okey nå orker jeg ikke mer... Noen som vet hvordan man fjerner den nye driten på youtube som popper opp nederst på sida når du skal se på videoer? Er sånn greie for subscriptions, men er faens irriterende!! Sorry... Har ikke spist på en stund, og den greia irriterer! Hjelp! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Google (som eier Youtube) lever for det meste av reklameclicks, så jeg tviler på at du får fjernet det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Men permanent fjerning går nok ikke Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå missforstår dere helt TS. Har dere ikke vært innlogget på YouTube i det siste? Lurer på dette selv. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Merker at alle klager over disse, hvordan har det seg at jeg aldri har fått en reklame på youtube noensinne o_O? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 A) Reklame på YouTube B) Ingen YouTube Velg en. EBWOP: Forresten kjøpte Google rettighetene for den reklamen for 6,000,000,000 NOK. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kan ikke huske å ha sett reklame noe sted på nettet, det siste året, takket være Adblock+ Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 jeg velger A) hva skal men gjøre uten YouTube, å det var en veldig stor pengesum Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er fortsatt ikke reklamen han spørr om. Det er den store grå driten de har funnet ut at er lurt å ha der. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Okay, jeg også fant den nå Noen som har svar på hvordan den fjernes? Forresten kan du fjerne reklame fra youtube her. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vel hvis du er LOGGET INN og feks. ser en video blant favorittene dine kommer det opp en grå linje nederst på nettleseren din. Der kan man bla blant videoene i feks. favoritter. Til alle som lurte! Vet ikke hvordan man fjerner den da. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Irriterende dritt ja. Håper noen finner svar Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 det som er mest irriterende er den der jævla snakke bobla som kommer over teksten "subscribe here" elns står det. Før så kunne du bare ta musa over så forsvant den, men nå blir den bare der som en jævel. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Nå missforstår dere helt TS. Har dere ikke vært innlogget på YouTube i det siste? Lurer på dette selv. Var ikke reklamen jeg mente nei Den må man jo bare krysse ut. Var den grå driten som popper opp når jeg f.eks. skal trykke "thumb up" og går litt for langt ned med musepekeren. Er så sinnsykt irriterende Særlig når jeg har mange faner med youtube oppe og pc'en min er ganske treg, så skal den drive å loade fram greier jeg ikke vil ha...! Håper noen finner ut av hvordan man kan fjerne den! Lenke til kommentar
DonCorelli Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) jeg vet, jeg har det samme problemet Jeg hater den jævla dritten, dunno hva er det nyttig for Endret 1. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Legg til en css regel #quicklist { display: none; } sa forsvinner den.. http://www.youtube.com/watch?v=RJUW4rBaVqM Endret 1. august 2010 av coax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå