T.O.E Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hei! Filmkveld. alene. på rommet mitt.. jaja.. trenger en god film å se! Takk! EDIT: Dette var vel postet på feil sted. Kjekt om noen med høyere makter kunne flyttet den men gjerne skriv forslag fremdeles! Endret 29. juli 2010 av Magnus :) Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692&st=0 1 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kick-Ass Hangover Saw 1-6 Scary Movie 1-4 Noen forslag Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fight Club Blueprint Decoded (20 timer med kos!) The Yes Men Fix The World og der ødelagte jeg mora.... Hvis du er into pyskilogi-thriller kunne jeg anbefale The Game Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Blueprint Decoded (20 timer med kos!) Anbefales bare hvis man vil fucke opp alt. Det vil si... Forandre livet sitt til det bedre og være awesome. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis du er into pyskilogi-thriller kunne jeg anbefale The Game Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg vil anbefale trilogien om Jason Bourne. Det er skikkelig action med biljakter, slåsskamper og skyting uten at det blir en hjernedød amerikansk krigsfilm med Sylvester Stallone ut av det. Dessuten er det Maatttt Deeeeemon. Ps: I lost the game. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg vil anbefale trilogien om Jason Bourne. Det er skikkelig action med biljakter, slåsskamper og skyting uten at det blir en hjernedød amerikansk krigsfilm med Sylvester Stallone ut av det. Dessuten er det Maatttt Deeeeemon. Ps: I lost the game. jeg kommer fejtisk ikke på kvalmere person enn matt damon Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Law Abiding Citizen...! En av de bedre filmene jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg vil anbefale trilogien om Jason Bourne. Det er skikkelig action med biljakter, slåsskamper og skyting uten at det blir en hjernedød amerikansk krigsfilm med Sylvester Stallone ut av det. Dessuten er det Maatttt Deeeeemon. Ps: I lost the game. jeg kommer fejtisk ikke på kvalmere person enn matt damon Det synes jeg også for et par år tilbake, før jeg faktisk fant ut at han jo har laget en del filmer som var bra! F.eks "The Departed" skriver seg inn som en klassiker i mine bøker (Og etter min mening bedre enn den koreanske originalen). Matt Damon, på lik linje med Leonardo som jeg heller ikke hadde noe til overs for før jeg fant ut at han faktisk er med på bra saker han også =) Mine filmtips for kvelden: <- Latterlig bra norsk komedieKick-Ass <- Oh yes, denn er bra <- Ny filipinsk kampsport film. Godsaker. Samme stil som Ong Bak/Tom Yum GoongThe Book of Eli <- Ny Action/Thriller med Denzel Washington Endret 31. juli 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
DonCorelli Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg så kickass, er det veldig morsom film Jeg anbefaler det! Endret 1. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå