Enceladus Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Den skal brukes til tung grafisk design og gaming -Trenger ikke mus og tastatur -lydkort er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det fungerer ikke slik! Du bygger og vi vurderer! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Forslag til 6900,-. La inn 8 GB ram da minne er viktig for slike oppgaver. En Quad er god å ha mens skjermkortet er ok for gamingen... Endret 29. juli 2010 av jornboss Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hehe laptop minne er vel ikke helt veien å gå ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Regel nummer 1: Hovedkort er ikke noe du bare kan kjøpe billig! Selv om det ikke har mye å si på ytelse! Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hehe laptop minne er vel ikke helt veien å gå ^^ Thx Endret 30. juli 2010 av jornboss Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Regel nummer 1: Hovedkort er ikke noe du bare kan kjøpe billig! Selv om det ikke har mye å si på ytelse! To like fjerne meldinger i denne tråden - hvorfor kommenterer du bare for å få tiden til å gå? Dersom du har noe å utsette på behovet til trådstarter eller hovedkortet jeg foreslår - hvorfor da ikke komme med noe fornuftig? Det kan hjelpe alle fremover Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kan kan gjerne komme med et godt hovedkort, men jeg valgte heller å gjøre det lett for meg selv, samt hjelpe dere her i tråden. Jeg har ikke lyst å sitte 5 minutter med pris/ytelse-vurderinger bare for at trådstarter ikke skal få et hovedkort han vil angre på! Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du kan spandere på deg ca 1000 kr til har jeg et knall oppsett til deg - https://prisguiden.no/profil/lister/116775 + et 460 GTX kort. Dette kommer på rundt 7500, men du må nok beregne noe til frakt. Det er så vanvittig å anbefale ovenfor en 7k pc, ettersom det lille hoppet der, gir deg akkurat det du trenger for å få en PC som virkelig yter. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du kan spandere på deg ca 1000 kr til har jeg et knall oppsett til deg - https://prisguiden.no/profil/lister/116775 + et 460 GTX kort. Dette kommer på rundt 7500, men du må nok beregne noe til frakt. Det er så vanvittig å anbefale ovenfor en 7k pc, ettersom det lille hoppet der, gir deg akkurat det du trenger for å få en PC som virkelig yter. Denne så jo rå ut! Takker Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du kan spandere på deg ca 1000 kr til har jeg et knall oppsett til deg - https://prisguiden.no/profil/lister/116775 + et 460 GTX kort. Dette kommer på rundt 7500, men du må nok beregne noe til frakt. Det er så vanvittig å anbefale ovenfor en 7k pc, ettersom det lille hoppet der, gir deg akkurat det du trenger for å få en PC som virkelig yter. Vel det var ikke noe særlig bedre enn mitt forslag - det virker som om du mener det. Jeg prøvde å holde meg til budsjettet og forstår ikke helt at mitt forslag ikke var bra - selv om selvsagt trådstarter velger å kjøpe akkurat det vedkommende har lyst på Jeg vil presisere at mitt forslag var gjennomtenkt og hadde meget god ytelse i forhold til behovet - ellers hadde jeg ikke laget noe forslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå