Gå til innhold

Anbefalinger av spill som er bra offline

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Bare lurer på om det er noen der ute som har et eller annet tips til et spill jeg kan begynne å spille. Det viktigste er at det kan spille offline og at det er en bra lengde på det (helst en fin historie)

Spill jeg er ute etter er noe ala diablo kanskje. Men med bedre grafikk. Hørt om Titan quest men vet ikke om det er noe å satse på. Og grafikken på TQ ser ikke ut til å være det beste.

Har prøvd torchlight. Var helt ok, men var dårlig historie (følte ikke noe fremgang), kjedelige oppdrag og for liten forskjell mellom klassene du kunne spille. Men hadde helt grei grafikk.

Er også strategi fan. Kan nevne noen spill jeg har spilt:

- Alle Total War spillene

- Alle Red of alert spillene

- Warcraft RoC og Tft

- Supreme commander 1 (falt ikke helt i smak)

- Empire Earth

- Age of Empires

- Rise of nations

Sikkert flere, men kommer ikke på noen.

Bare å komme med forslag. Skal sjekke det ut (gjerne skrive type sjanger og hvorfor det er bra)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil sterkt anbefale Elder Scrolls III & IV. Har ikke spillt IIIeren men den har fått mye skryt. Har derimot spilt IV: Oblivion og det var kanonbra. Er egentlig ikke noe RPG fan, men dette var veldig kult. Spillet må desverre spilles med mods for å få ut det potensialet som bethesda har laget. Veldig bra historie og gameplay. Historien er lagt til middelalderen med magi o.l.

TesNexus er den ultimate elderscrolls modportalen

Hvis du sliter litt er dette en fin detaljert side om alt og alle: ElderScrolls Wiki

Endret av gehe_cheetah
Lenke til kommentar

Hva med Sacred Gold og Sacred 2 Gold? Sacred Gold er veldig likt Diablo, men begynner å dra litt på årene. Men for all del, det er fortsatt et veldig bra spill. Sacred 2 er på mange måter en oppfølger, men vi har nye klasser, en ny verden og har endret kameraet til et over-skulderen kamera. Begge har veldig mye humor, bra gameplay, bra muligheter for å leke med skills og mye stash. Dessverre har begge en del bugs og heller dårlig online funksjon, men bugs kan patches, og online biten er ikke så viktig. (ellers ville du vel ikke presisert offline?) :p

Vil også anbefale Starcraft på det sterkeste. Det er et RTS, og kort sagt har du hørt om det om du er interessert i slike spill. Tror SC2 må være koblet til nettet for å spille singleplayer, men er ikke sikker. Men det er mye snacks på battle.net om du er interessert i å være på nettet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nyere Worms ..

Company Of Heroes, ett av de få RTS spilla med smart AI. (Bruker dekning og skyter tilbake uten å stå rolig som noen blinker) Krigspill med litt basebygging.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvis du har spilt alle Red Alert spillene, har du spilt den orginale C&C serien inkludert Tiberian Dawn fra 1995? Det er min favoritt, må ha fullført det 3 ganger siden det kom.

C&C: Tiberian Sun er jo et must hvis du ikke har testet det heller.

Jeg er redd man er nødt til å være tilkoblet nett for Starcraft 2, jeg må logge inn på kontoen min på Battle.net igjennom spillet, hver gang jeg skal spille ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...