klaraT Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hvilken maskin ville dere anbefalt?? eg skal begynne på 3 året på videregående og vil vel egentlig ha en maskin som kan brukest til det mest Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er jo et ganske voldsomt spenn mellom de modellene. Hva skal den brukes til? Trenger du høy grafikkytelse, bra cpukraft, lang batteritid etc? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 en del batteritid ville jo vert greit da, og en relativt bra prosessor og hardisk,eg kjem nok til å bruke den mest til skuleting, internett og kanskje en gang imellom spill og kanskje litt film, men det er liksom ikkje det eg basera kjøpet på da, viss eg gå for asus'en kjem eg til å kjøpe en sånn cd-rom plug in ting Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 UL30A er definitivt ingen spillmaskin. UL30VT klarer Sims3 men ikke noe særlig raffere titler. Studio har jo flere modeller men du må nok opp på XPS 16 for å få noe som drar nye spill på de også. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 UL30A er definitivt ingen spillmaskin. UL30VT klarer Sims3 men ikke noe særlig raffere titler. Studio har jo flere modeller men du må nok opp på XPS 16 for å få noe som drar nye spill på de også. Hva med arvtageren til ul30a/vt? heter j ett eller annet, med i5. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De nye modellene U35JC og U45JC er helt klart bedre utstyrt og klarer nok en god del av nye titler på laveste innstillinger, så der har man jo en viss mulighet til litt casual gaming, dog uten noe særlig eye candy etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå