horse4life Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Bare lurer fort på når 6 serien til ATi kommer, Intels ny prosessorer og AMD sine nye prosessorer Takk for svar! Skal bygge vet dere. Men siden jeg har en ny bærbar som klarer spill, sså kan jeg jo drøyen litt?? Endret 29. juli 2010 av Fullstendig Tilfeldig Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sandy Bridge fra Intel kommer på slutten av året og Bulldozer fra AMD kommer over nyttår en gang (første kvartal?). ATi kommer visstnok med Southern Islands i år (oktober?). Dette blir nok en oppgradert versjon av 5xxx serien, og ikke 6xxx. 6xxx serien(?) (Northern Islands) var visstnok planlagt for 2010, men har blitt utsatt til 2011 pga produksjonsproblemer (leste noen rykter om at de hopper over 32nm og går rett til 28nm) Jeg har ikke sett noen offisielle datoer ennå, så det blir gjetting. Det kan også hende at det blir noen forsinkelser. Du får krysse fingrene. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Hva mener du da med oppgradert 5000 serie? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det vil si en hybrid av dagens evergreen (5000 serie) og neste års northern islands. Denne serien har forløpig kodenavnet southern islands og vil sannsynligvis lanseres som 6000 serien. Mer info: http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20100330171348_ATI_Reportedly_Preps_Southern_Islands_Family_of_Graphics_Chips.html http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20100714092419_Graphics_Cards_Supplier_Expects_ATI_s_Southern_Islands_to_Show_Up_in_Q4.html Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Ble bare forvirret:S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ble bare forvirret:S Ta lærdom av akkurat det. Ikke lur på hva som kommer til å komme. Forhold deg til det som er nå. Det vil alltid være noe nytt og bedre som er på vei. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jaja, men hvis det er rett rundt hjørnet vet du Det med at jeg ble forvirret var fordi jeg ikke hang med i det som stod der:P Endret 29. juli 2010 av Fullstendig Tilfeldig Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jaja, men hvis det er rett rundt hjørnet vet du Det med at jeg ble forvirret var fordi jeg ikke hang med i det som stod der:P Siden Northern Islands ikke er klar ennå, så gir de ut en ny serie som har kodenavn Southern Islands i mellomtiden, den er som Asmodae skriver en hybrid av 5000 serien og Northern Islands - noen "gamle" deler, og noen nye. Dette blir visst 6000 serien. Northern Islands er en helt ny arkitektur og kommer senere. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jaja, men hvis det er rett rundt hjørnet vet du Det med at jeg ble forvirret var fordi jeg ikke hang med i det som stod der:P Ting er alltid også bare rett rundt hjørnet, så hvis du venter med å kjøpe kommer noe nytt ut som blir like dyrt (eller dyrere) som det som er i dag, og det som er i dag vil bli billigere, men vil fort gå ut på dato. Så ikke vent hvis du må ha nå Endret 29. juli 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Er til konfirmasjonen, får nok penger, men har lyst til å bygge PC. Får se om jeg drøyern litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå