Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrer på det jeg gjorde i helgen..

Anbefalte innlegg

Du bør lære deg til å stole på folk igjen, hvis ikke vil du og din neste partner få det kjipt.

Du vil være sjalu hele tida og partnern vil irritere seg over det.

Jeg skjønner at du har havnet i en kjip situasjon, men kanskje det var like greit? Kanskje det er en annen fisk i havet som smaker bedre :)

Lykke til videre ihvertfall, og god helg :)

Sant det, glad jeg kom meg ut.

Takk, god helg til deg og :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig har begge parter et ansvar. Om man har seg med en gutt og vet denne gutten har en kjæreste, så mener jeg absolutt man har et ansvar. Selvsagt har hun gjort noe galt, hvorfor ellers skulle hun hatt dårlig samvittighet? Er man med på leken, må man tåle streken. Hun får tåle såpass når hun legger seg etter andres gutter.

Tja. Dette er noe svart på hvitt, er det ikke? Man kan aldri vite alles historie, og bør ikke ta for gitt at ting er så enkelt som man selv ser det i sitt sinne. Hvorfor går vi utifra at jenten vet at gutten hadde en kjæreste? Og uansett; det kan like så være at denne jenten har blitt fortalt en historie om at dette er på vei til å ende, eller like så har vært forelsket i gutten i flere jubileums år.

For meg spiller det igrunn ingen rolle hva denne jenten visste, ble fortalt eller verre er - problemet jeg finner er at man går til angrep med så lite man vet. Det burde være en lærepenge, og dét burde være noe å si unnskyld for. Hvorfor tråkke på noe man ikke kjenner til, og hvorfor sparke det til det gråter? Plukk sammen ditt eget ego først.

Helt enig i det som står her. Foruten at du selv, ironisk nok, går til angrep uten å vite hva som er faktum. For alt du vet så kan de ha snakket i 2 timer om høyt og lavt og funnet ut hva som faktisk skjedde.

Det er uansett enkelt å skrive her hva som er rett og galt, men de fleste mennesker med et normalt følelsesliv lar følelsene ta overhånd noen ganger, spesielt når temaet er så sårt og alkohol er inne i bildet.

Lenke til kommentar

Nei, du bommer her. Jeg kommer med de konklusjonene som er åpen etter hva trådstarter sier. Det er heller ikke vanskelig å forstå at dersom trådstarter umulig kan vite hva denne kvinnen har blitt fortalt, så vet ikke trådstarter "nok" etter ett enkelt møte.

Igjen, jeg går utifra det trådstarter selv sier. Hun har ikke holdt kontakt med noen av disse - hun møter jenten/kvinnen mer eller mindre tilfeldig og blir provosert nok til å la temperemanget renne over.

Trådstarter har ikke skrevet noe annet enn dette, og det er en rimelig antagelse å gå utifra at trådstarter da ikke har satt seg ned og hatt en skikkelig dyp og oppklarende samtale med personen om hva hver av de har blitt fortalt, kjenner til osv. Det er ingen snartenkt konklusjon, det er fornuftig.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor lever enkelet i fortiden... Og du har ennå ikke kommet over han selv om han er en jævel. Må ha vært litt av en da ass. :roll:

Det tok meg nøyaktig en mnd å komme over denne fyren, og det var i mars det ble slutt, så det kan du ikke si.

Jeg har glemt alt dette nå, det er historie.Livet mitt har gått videre for lengst.

Vet det var helt idiotisk av meg å la det gå ut over henne, det er bare en ekkel tanke at han som var min kjæreste, som jeg hadde planlagt fremtiden med, kysset på en annen jente enn meg. At han faktisk valgte å svikte meg, hans kjæreste gjennom to år.

Og han var noe ja, han var helt fantastisk til forholdet begynte å skrante av private årsaker. Jeg angrer på at jeg snakket til henne, men har valgt å glemme det og komme meg videre i livet. Selv om jeg skjelte hun ut da, betyr ikke det at jeg ikke var over idioten. Så ikke kom her og si at jeg lever i fortiden. Enkelte ting er bare vanskelig å svelge når du får det servert rett opp i ansiktet, med alkohol i bildet vel og merke.

Denne tråden er nå LØST.

Lenke til kommentar

TS her. Hun visste ikke om meg til å begynne med, men så stoppet han henne og fortalte om meg, og de fortsatte, jepp. Hun har jo overhodet ingen moral. X'en min har jo klart all skyld i denne saken, det er jeg fullt klar over.

Moral til hva da? Det er ikke hennes ansvar at han er utro. Han ville sikkert vært utro med noen andre uansett, så hvorfor skal ikke hun gjøre det som er best for henne?

Det er greit at du ønsker noen å skylde på, men ikke begynn å skyld på de som ikke har noe ansvar for dette. Og hvorfor har du et så hevnønske. Vil hevn gjøre forholdet bedre for deg? Målet er å gjøre forholdene best for deg og dine bekjente, ikke å vinne noe moralskt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...