Gå til innhold

Brad Pitt-kropp?


Anbefalte innlegg

har tenkt til å begynne å trene styrke for å få litt muskler, og målet mitt er å se omtrent ut som Brad Pitt i filmen Troy. Har prøvd å lete fram noe fra nettet om hvordan han trente, men jeg er langt i fra noen ekspert på dette, og trenger en del tips om trening/kosthold :)

bare å spørre om mer info om meg hvis dere trenger det.

 

her er hvertfall et eksempel som er funnet fra nettet:

Chest:

Bench press - 5 sets, 6-10 reps

Incline bench press - 6 sets, 6-10 reps

Cable crossovers - 6 sets, 10-12 reps

Dips - 5 sets, to failure

Dumbbell pullovers - 5 sets, 10-12 reps

 

Back:

Front wide-grip chin-ups - 6 sets, to failure

T-bar rows - 5 sets, 6-10 reps

Seated pulley rows - 6 sets, 6-10 reps

Straight-leg deadlifts - 6 sets, 15 reps

 

Legs:

Squats - 6 sets, 8-12 reps

Leg presses - 6 sets, 8-12 reps

Leg extensions - 6 sets, 12-15 reps

Barbell lunges - 5 sets, 15 reps

 

Calves:

Standing calf raises -10 sets, 10 reps

Seated calf raises - 8 sets, 15 reps

One-legged calf raises (holding dumbbells) - 6 sets,12 reps

 

Forearms:

Wrist curls (forearms on knees) - 4 sets, 10 reps

Reverse barbell curls - 4 sets, 8 reps

Wright roller machine - to failure

 

Biceps:

Barbell curls - 6 sets, 6-10 reps

Seated dumbbell curls - 6 sets, 6-10 reps

Dumbbell concentration curls - 6 sets, 6-10 reps

 

Triceps:

Close-grip bench presses (for the all three heads) - 6 sets, 6-10 reps

Pushdowns (exterior head) - 6 sets, 6-10 reps

Barbell French presses (interior head) - 6 sets, 6-10 reps

One-arm dumbbell triceps extensions (exterior head) - 6 sets, 6-10 reps

 

Shoulders:

Seated barbell presses - 6 sets, 6-10 reps

Lateral raises (standing) - 6 sets, 6-10 reps

Rear-delt lateral raises - 5 sets, 6-10 reps

Cable lateral raises - 5 sets, 10-12 reps

 

Abs:

30 minutes straight until failure.

 

 

her er også noen bilder av Pitt i Troy:

 

post-218699-1280424335,389_thumb.jpg

post-218699-1280424352,5644_thumb.jpg

post-218699-1280424361,6958_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan han trente får bare bli likegyldig. Uansett om du trener akkurat slik han gjorde og spiser akkurat det samme kommer du ikke til å få samme kropp. Han ser slik ut og du ser slik ut, altså forskjellige.

 

Og det der programmet du skrev opp er beregnet til kroppsbyggere som supplirerer med steorider for å resitutere raskere. Du kommer til å bli overkjørt.

 

Men hva med løsningen?

 

Jeg ville anbefalt å enkelt talt blitt sterkere på en progresiv måte. 5x5 er et bra valg.

Lenke til kommentar

såklart, vet at jeg ikke vil få samme kropp som ham, sier bare at det er idealkroppen, og skulle gjerne sett ut som noe lignende :)

 

så på 5x5-rep opplegget, og det så bra ut. men skulle gjerne hatt noen kostholdstips også. som hva slags mat, og antall måltider per dag osv. :)

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så er jeg 48% sikker på at BP har brukt Veksthormoner e.l. At det er doping blant stjernene er jeg 96% sikker på. Har ingen kilder på dette...

 

Jeg ville trent mest mulig styrke, spist ok mat og hatt et greit liv utenfor. Brads kropp er idealet til mange, meg selv inkludert, men å oppnå noe tilsvarende er veldig vanskelig uten "juks".

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så er jeg 48% sikker på at BP har brukt Veksthormoner e.l. At det er doping blant stjernene er jeg 96% sikker på. Har ingen kilder på dette...

 

Jeg ville trent mest mulig styrke, spist ok mat og hatt et greit liv utenfor. Brads kropp er idealet til mange, meg selv inkludert, men å oppnå noe tilsvarende er veldig vanskelig uten "juks".

 

Enig. Det er umulig for alle uttatt eliten av de genetisk begavede å få en kropp i samme form som Brad Pitt uten bruk av dopingmidler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere er jo gangske dumme i huet om dere tror man trenger dop for å kunne få fysikken til Brad Pitt. En god del år med supert treningopplegg og megakosthold vil oppnå det. Han er mindre en MANGE andre som trener for hobby og ikke bruker steroider. Det er kroppsfettet hans som er sinnsykt lavt. Derfor får man illusjonen av at han er buffa. Fettprosenten han er nede i 7-10%.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg kan heller ikke skjønne at det er umulig å få hans kropp, han har jo faktisk ikke større muskler enn mange andre. det er nok det at han har veldig lav fettprosent, som får ham til å se stor ut. det er på en måte selve formen hans som får ham til å se så perfekt ut.

Lenke til kommentar

Pitt har ikke store muskler, men han har kanskje min idealkropp, veldig skinny, men ikke så skinny at feks ribb-ben skinner gjennom som det gjør for undertegnede, musklene til Pitt tror jeg mange kan matche, men det er en liten og tynn mann som automatisk blir seendes større ut av de "få" musklene han har lagt på seg til disse filmene

Lenke til kommentar

Faen folkens!

 

Han har en skinny look. Men han er sikkert grisesterk. Tipper han er god for 120-130 i benken. Hvis dere klarer dette når, så er det supert. Men jeg tviler sterkt på at dere klarer det etter en deff slik at dere ser ut som Brad. Han er jo rippa!!!

 

Nå sporer du av disuksjonen, vi snakker om kroppen hans og ikke styrken.

Lenke til kommentar

Faen folkens!

 

Han har en skinny look. Men han er sikkert grisesterk. Tipper han er god for 120-130 i benken. Hvis dere klarer dette når, så er det supert. Men jeg tviler sterkt på at dere klarer det etter en deff slik at dere ser ut som Brad. Han er jo rippa!!!

Jeg har hørt at han tok 365 lbs. før han deffet til Fight club.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

i all verden.. steroider??

for den kroppen der?

 

i fightclub og snatch er han bare mager.

I troy har han fått buffet seg opp litt og ser mye bedre ut, men fullt mulig uten dop.

husk han har anledning til å dedikere hele dagen til å trene styrke, så med riktig treningsveiledning, mulighet til å spise riktig annenhver time og å få nok søvn så er en sånn kropp oppnåelig på ett år om man har en normal sundt trent kropp.

 

problemet for mange er nok å spise nok og riktig under bulk og så det niiiiitriste kostholdet og all cardioen som må til når man skal deffe frem musklene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...