andre_s Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lurer på å kjøpe Galaxy S, eller om jeg skal vente på evt Desire HD, pga Htc Sense..?? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har aldri prøvd Galaxy S, selv om den ser jævlig kickass ut. Naturlig nok har jeg ikke prøvd HD'n heller, men det jeg kan si er at jeg er jævlig fornøyd med Desiren min =) Lenke til kommentar
andre_s Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Har aldri prøvd Galaxy S, selv om den ser jævlig kickass ut. Naturlig nok har jeg ikke prøvd HD'n heller, men det jeg kan si er at jeg er jævlig fornøyd med Desiren min =) Hehe, Super fornøyd med min Desire også, men er større skjerm som frister Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er sånn vi er bygd det. Jo større jo bedre Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Galaxy S har fått mye pepper for dårlig UI. Personlig synes jeg det er helt ok men det når ikke opp til Sense. Byggekvaliteten er merkbart dårligere på Galaxy S, men utover dette er den (spec messig) bedre enn Desire. Desire HD kommer nok til å bli helt konge men vi vet lite om den per i dag Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Galaxy S har fått mye pepper for dårlig UI. Personlig synes jeg det er helt ok men det når ikke opp til Sense. Byggekvaliteten er merkbart dårligere på Galaxy S, men utover dette er den (spec messig) bedre enn Desire. Desire HD kommer nok til å bli helt konge men vi vet lite om den per i dag UIn kan du jo til stor grad endre på da, hvis jeg ikke tar feil. Er jo en av fordelene med android. Om Desire HD får AMOLED skjerm er jo også en faktor..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå