Gå til innhold

Star Wars Galaxies bilder ! :)

Anbefalte innlegg

Ja..

Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill?

Tenker med frakt, gebyr og alt det...

Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok :D

Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)

Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på..

..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! :)

Hmm bestilte derfra selv..

menneh, hvor står dette med forhånds bestilling greiene?

Hvilke "greier"? :)

Denne:

"Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)"

Sorry:)

Trett:) hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja..

Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill?

Tenker med frakt, gebyr og alt det...

Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok :D

Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)

Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på..

..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! :)

Hmm bestilte derfra selv..

menneh, hvor står dette med forhånds bestilling greiene?

Hvilke "greier"? :)

Denne:

"Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem)"

Sorry:)

Trett:) hehe

Ja.. Problemet har vært å gi ut NOK kopier av SWG. Man vil ikke gi ut mer enn 70-80000 spill imorra.. Og det er derfor tusenvis av spillere som ikke får spillet før om et par uker.

Men Yeees har visstnok lovt at de har nok spill til de som forhåndsbestiller... Derfor bestilte jeg derfra. :)

Lenke til kommentar

Men Yeees har visstnok lovt at de har nok spill til de som forhåndsbestiller... Derfor bestilte jeg derfra. :)

Nice,

vet du noen ting om når vi burde få det? :)

Nope. De håpa å sende spella imorra, Torsdag. Men om de faktisk klarer det er en anna sak.

Natt! :)

Lenke til kommentar

Nice,

vet du noen ting om når vi burde få det? :)

Nope. De håpa å sende spella imorra, Torsdag. Men om de faktisk klarer det er en anna sak.

Natt! :)

hehe fett:)

Takker for info:)

Godnatt:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...