djorgen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Nå som NDA'en er fjerna så har jeg lagt opp noen bilder på området mitt... Bildene er tatt med følgende specs (1024x768 m/ grafikken på ca 50%) + de er kutta fra 500 kb til ca 100 kb..: P4 2.1 Ghz GForce 4 Ti4200 512 MB DDr-ram URL: http://home.online.no/~tdjuv/swg/ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har spillet kommet ut i butikkene? Heha.. 8) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Har spillet kommet ut i butikkene? Heha.. 8) Kommer den 26. I amerikanske butikker, vel å merke. Vi europeere må importere... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja.. Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill? Tenker med frakt, gebyr og alt det... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Ja..Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill? Tenker med frakt, gebyr og alt det... Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem) Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på.. ..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja..Men, noen som veit sånn ca hvor mye det vil koste for å importe et spill? Tenker med frakt, gebyr og alt det... Yeees.com selger visst.. de importerer selv.. og selger.. har aldri måttet betale toll av de.. noen gang.. merkelig nok Så har bestilt derfra. Pga de lover at de har nok spill til alle som har forhåndsbestilt.. (Noe som er et stort problem) Hvis du bestiller fra en nettbutikk i USA så må du ut med $50 + frakt ($10-20) + evt. moms og slikt som tollen legger på.. ..Pga alt dette så gikk jeg for Yeees.com .. Håper ikke de driter seg ut! ja, fikk mail i går fra yeees.com der de sa at de garanterte at jeg hadde spillet enten den 26 eller 27/6 Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Les dette før dere planlegger å importere http://www5.playnet.com/bv/wwiiolhq/dg_mes...rent_id=2836434 En lang lang melding fra en av beta-testerne til spillet. Jeg mistet lysten ihvertfall. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 ikke nisse om jeg skal kjøpe noe fra yeees.com ihvertfall..... (!!!) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 og jeg som syntes at DAOC var reppetitivt...der var det iallefall Realm vs realm å se opp till (jeg gadd ikke mere enn den første måneden) men jeg har alltid sagt at SWG ikke kom til å bli noe særlig...venter heller på WoW SWG lever på navnet, that's all...too bad egentlig...for det kunne blitt bra! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Les dette før dere planlegger å importere http://www5.playnet.com/bv/wwiiolhq/dg_mes...rent_id=2836434 En lang lang melding fra en av beta-testerne til spillet. Jeg mistet lysten ihvertfall. SWG *rocker* ... Det kuleste MMORPG'et jeg har spilt vaffal... Anbefaler egentlig å bare prøve det, hvis man ikke har vært i beta'en. Spellet er f.eks. 100 ganger bedre enn AO ved launch... PS, den meldinga på det forumet er full av feil. Han sier f.eks. at man ikke kan svømme. Noe man kan. Og det at man ikke har NOE å gjøre i SWG er bare tull. Ja, spillet dreier seg mindre om lvl'ing 1000 ganger.. Da kan du spelle EQ... Men man kan GJØRE ufattelig mye i SWG, og du kan ta opp 3.5 yrker.. Hva kan man gjøre? -Ta et mission. (destroy, travel, survey, craft, band-gig, NPC-missions, etc) -Gå ut i villmarka og drepe alt man ser / Utforske de 9 gigantiske planetene -Sitte i kantina og høre på folk spelle.. danse.. slappe av -Gjøre et av themepark-mission'ene. F.eks. hos Vader eller Jabba.. -Finne ressurser, lage våpen, selge det på Bazaar'en -Bli Rebel eller Emperor. Få faction-poeng, skaffe deg en AT -PVP .. Alle steder (hvis du vil) .. eller på en battlefield -Ta med fiskestanga, gå ut i villmarka, fisk i hver eneste elv eller vann du finner .. -Join en guild/clan/PA -Bli CH, prøv å temme et dyr.. lær det kommandoer.. -Skaff deg ditt eget hus.. Medium og Large-husa er helt vanvittig råe! Gigantiske! -Bli architect, lag husa som er nevnt over, tjen deg riiik.. -Join en større gruppe og gå til Endor..Eller Tatooine..Drep en Krayt Dragon.. -Prøv å bli Jedi.. ..Og masse mer.. Det er egentlig opp til enhver! Har hørt fra andre beta-testere at DAoC *SUGER* i forhold.. grafikken er til å le av... og så fort SWG får fiksa de få problemene de har nå rett før release, så er det ingen som kommer til å savne DAoC.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 djorgen, trenger ikke prøve å oversvømme oss med propaganda her nå Saken er, dem kunne gjort så mye bedre.. men gjorde det ikke. Så tabbe av dem.. Nå er det bare å vente på WoW, Blizzard vil ikke svikte! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 djorgen, trenger ikke prøve å oversvømme ossmed propaganda her nå Saken er, dem kunne gjort så mye bedre.. men gjorde det ikke. Så tabbe av dem.. Nå er det bare å vente på WoW, Blizzard vil ikke svikte! ..Menne.. spellet er jo ikke ute engang.. Hva med å prøve det nå etter release, før en dømmer det? Inget MMORPG er perfekt.. og hvis du tror WoW er det, så må du tro om igjen. Lenge leve SWG! Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er det bare meg som synes grafikken stinker på dette spillet?!? :-? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 djorgen, har du bestilt fra yeees før? Har hørt svindleri osv, men går det ann å stole på dem nå? Det frister veldig å bestille derfra, men jeg vet ikke om jeg tør ettersom jeg ikke vet hvor seriøse de er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 herregud, så bra det er med lav dollarkurs. 275kr for doom3 med gratis frakt -> bestilt Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Er det bare meg som synes grafikken stinker på dette spillet?!? :-? STINKER? Synes grafikken er helt sinnsyk bra jeg! .. Men, det er klart, screenshots er i mange tilfeller ikke i nærheten av den opplevelsen man får i spillet.. SWG = Beste MMORPG-grafikk .. Bruker T&L, bumpmapping, etc etc... Det må egentlig bare prøves... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 djorgen, har du bestilt fra yeees før? Har hørt svindleri osv, men går det ann å stole på dem nå? Det frister veldig å bestille derfra, men jeg vet ikke om jeg tør ettersom jeg ikke vet hvor seriøse de er. Japp jeg har handla derfra før.. det gikk greit.. litt seine med levering noen ganger... men de er veldig billige.. og ingen toll eller moms.. Er bare å bestille det.. Send gjerne noen spørsmål til de hvis du har noen.. de svarer innen 24 timer.. Og hvis det går dårlig så gi de et helvete.. (start en tråd her, send inn til itavisen, send inn til forbruker-rådet, tv2 hjelper deg..) osv.. hehe.. Men.. jeg tror ikke du har noe å være redd for. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 syns egentlig ikke grafikken i SWG kunne helt måle seg med AO.. men nå klarer iallefall jeg å verdsette gameplay fremfor grafikk. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Takk for svar. Har sendt mail til de nå, venter med å bestille til jeg har fått svar. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 syns egentlig ikke grafikken i SWG kunne helt måle seg med AO.. men nå klarer iallefall jeg å verdsette gameplay fremfor grafikk. LOL. Du må seriøst sjekke synet ditt altså. Et eksempel på hvor overlegne SWG egentlig er, er på karakter-kreasjon greia. Du kan velge mellom vanvittig mange attributter.. Vekt, muskler, høyde, farge på hår/skjegg/hud/øyne.. Frisyrer.. Øyenbryn..etc etc.. Mens i AO kan du bare velge mellom forskjellige Karakterer.. Og du kan ikke forandre noe på de.. AO sin grafikk er nå 3 år gammal.. Den bruker null av dagens teknologi.. Du ser aldri busker som veiver i vinden i AO.. eller vann som ser EKTE ut.. eller strender som du har virkelig LYST til å bade i... Sorry ass... Men "AO slår SWG grafikkmessig" skjønner jeg NULL av! (håper det var ironisk ment..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå