Gjest Keane Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg endte opp i en noe uvandt situasjon for litt siden hvor jenta ikke ville ha noe forspill i det hele tatt, hun ville istedet bare peise på. Oralsex før penetrasjon ble visst noe for intimt på one night stand ifølge henne. Regner med at dette er forskjellige fra person til person. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg hadde aldri gått ned på ei helt ukjent jente. Men hun kan gjerne suge meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg hadde aldri gått ned på ei helt ukjent jente. Men hun kan gjerne suge meg. Enig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og hvorfor skulle denne jenten gått ned på deg om du ikke vil gå ned på henne? (Ment til de to over meg her) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg går alltid ned å sjekker ut tilstanden i hvert fall. Finger'n først, ellers blir det ikke noe pikk på deg, nei! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og hvorfor skulle denne jenten gått ned på deg om du ikke vil gå ned på henne? (Ment til de to over meg her) Det må nesten hun svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg