Janmayen Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hva er kleskoden for saksbehandlere i forsikringsselskaper? Er det dressbukse, pensko og lys skjorte eller snakker vi (forhåpentligvis) svarte sko, jeans og pique-skjorte...? Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 De fleste steder vil jeans, pique og sorte sko holde fint. De fleste kundebehandlerne jeg har møtt har gått tilsvarende pent kledd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 De fleste jeg har møtt på i banken har brukt dressbukse og skjorte. Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 da er det foreløpig 1-1 her. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Stiller meg bak thrice her, alle jeg har møtt i banken har gått med dressbukse og skjorte. Du kan nok komme deg unna med piqué, ihvertfall hvis du jobber på et kontor og ikke møter kunder hele tiden, men ellers er nok skjorte et mye tryggere valg. Jeans ville jeg vært veldig forsiktig med. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Dressbukse evt kanskje chinos, skjorte og pensko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå