Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er kvinnelige politikere aldri gift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erna Solberg er også gift og har barn.

Utgangspunktet for denne tråden har blitt motbevist, men emnet virker interessant likevel.

Hva om vi kjører en debatt rundt det at mange (langt ifra alle) karrierekvinner utsetter familielivet, eventuelt aldri får seg et familieliv?

Hva er det med arbeidet som gjør at disse menneskene velger å tilbringe mye tid med det fremfor å finne "noe å dra hjem til"? Eller er det kanskje det, at de ikke har noe(n) å dra hjem til, og derfor kvier seg for å dra hjem?

Lenke til kommentar

Ville du giftet deg med en av de? De prater jo heeele tida, og det meste de

kommer med er pisspreik og løgn

 

Kranglevorne kjerringer som driver med smålige hersketeknikker hele gjengen, og i tillegg har de en tendens til å være jævlig stygge.

Skal jeg dømme ut fra utseendet alene tror jeg ikke jeg hadde gidda å ligge med en eneste en av de damene på stortinget.

Saera Khan - virker ustabil, ringer spåtelefoner, ser "typisk pakistansk ut" (jeg vet ikke hvor hun kommer fra)

Hadija Tajik - sto bak Hijab-saken men tok ikke støyten for det, de skyldte i stedet på en ikke navngitt sekretær - også hun ser pakistansk ut.

 

Resten av gjengen er stort sett i 50-årene eller eldre.

Ja, man har jo hun lille-berta fra FRP, Mette Hanekamhaug.

Helt middels ansikt på henne, men hun kunne jeg faktisk feid over. Hun er sikkert villig til å ta for seg i senga også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...