NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei, hva heter sånn greie du kan bytte passord til bank kontoen eller no, det er sånn liten ting du kan ha med deg overalt, med tall på, hvor mye koster det? edit: Hakke noe peiling på detta, vis det er feil katebori, vennligst endre. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hva da ? sånn de har i bankene som man drar kortet i for å endre kode ? tror du dette er fritt tilgjengelig på det åpne markedet ? Og hvorfor ikke bare gå i banken for å gjøre det der ? eller har du kriminelle hensikter ? Edit: eller mener du bank-id ? Endret 29. juli 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hva da ? sånn de har i bankene som man drar kortet i for å endre kode ? tror du dette er fritt tilgjengelig på det åpne markedet ? Og hvorfor ikke bare gå i banken for å gjøre det der ? eller har du kriminelle hensikter ? Edit: eller mener du bank-id ? Krimminelle hensikter?? Hallloo?? Man, liksom, jeg vet ikke helt hva det er men det brukes til banken. Den kan være kjempe liten, med tall på fra 1-9, og en liten skjerm, hva heter det? og hvor kan man få kjøpt det? Endret 29. juli 2010 av Darksite Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jaaaaa og hva brukes den til? hva heter den? hvor mye koster den? Endret 29. juli 2010 av Darksite Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tror den heter kodebrikke. Den brukes til å logge inn i nettbanker. Vet ikke hva den koster, men du får den gratis hvis du har konto hos Postbanken. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Man får dem samtidig som man starter nettbank hos de fleste banker. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Får jeg kjøpt en sånn på LKJØP`? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Man får dem samtidig som man starter nettbank hos de fleste banker. De er bundet til den ene kontoen de skal låse opp. Hva er egentlig planen din her? EDIT: Du må være myndig, altså 18 for å starte nettbank og få en slik en. Endret 29. juli 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Neh, lol det ekke for å bruke til bank, mer tekniske greier Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Får jeg kjøpt en sånn på LKJØP`? Nei. Hva skal du med den egentlig? Neh, lol det ekke for å bruke til bank, mer tekniske greier Hvordan da? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Ehmmm.........mer til å leke med edit: ikke tro jeg er barnslig, lol Endret 29. juli 2010 av Darksite Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 EDIT: Du må være myndig, altså 18 for å starte nettbank og få en slik en. Nei, det trenger man ikke være. Jeg har hatt en sånn i flere år. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 EDIT: Du må være myndig, altså 18 for å starte nettbank og få en slik en. Nei, det trenger man ikke være. Jeg har hatt en sånn i flere år. Har du full tilgang til nettbank og kan betale regninger over nett? Til TS: leke med? Seriøst? Du trykker på påknappen, skriver inn din personlige kode, og så får du et antall siffer tilbake. Det er det de gjør. Du kan også trykke på menu og skifte passord om du er i det ville hjørnet. Jeg ikke bare tror du er barnslig, du klarer fint å fremstille deg selv som det nå. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) lol, jeg skakke leke med den, men liksom jeg skal lure fettern min, han har spillet mitt men vil ikke gi det tilbake, så jeg tenkte vis det gikk ann å taste inn koder..passord..kan jeg vel si til han at han kan få den istede, om det går ann å lagre inn passord. edit: var litt pinlig å si dette Endret 29. juli 2010 av Darksite Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er en liten brikke, som lager en ny kode med 30 sekunders mellomrom, den fungerer for et konto, og aktiveres ved at du skriver inn din 4-sifrige pinkode. Tror kanskje du har misforstått litt hva det er. Det du leter etter pleier vi andre å kalle post-it lapper tror jeg. Du kan skrive ned hva du vil på dem, de er enkle å betjene, og holder informasjon over lang tid, uten bruk av batterier eller lignende. 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Det er en liten brikke, som lager en ny kode med 30 sekunders mellomrom, den fungerer for et konto, og aktiveres ved at du skriver inn din 4-sifrige pinkode. Tror kanskje du har misforstått litt hva det er. Det du leter etter pleier vi andre å kalle post-it lapper tror jeg. Du kan skrive ned hva du vil på dem, de er enkle å betjene, og holder informasjon over lang tid, uten bruk av batterier eller lignende. Okey? bilde? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har du full tilgang til nettbank og kan betale regninger over nett? Det er riktig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå har jeg ikke lest igjennom tråden, men etter kjapt skum lesing og så bilde av en kodebrikke regner med at det er snakk om en slik kodebrikken du får utdelt i banken. Disse kan ikke kjøpes noen steder og blir utdelt der du har nettbanken din (Som oftest der du har din brukskonto.) Gå til din lokalebank og si du har mistet kodebrikken og ta med legitimasjon. (Bankkort holder). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå