Raytee Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde blitt veldig takknemelig om noen kunne sendt meg en på PM =D! Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 For ever & allways grateful for a key in my inbox! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 PM sendt til Raytee og jhj Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heisann! Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne gitt meg et guest pass. Lurer på om jeg skal gå til anskaffese av dette spillet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 samme her, vil veldig gjerne prøve spillet før jeg kjøper det på forhånd takk Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg har et par day passes. Om noen er interessert, send en pm. Edit: Da var det tomt, gitt. Endret 7. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Eg kan tar gjerne imot ein Guest pass, takk Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) . Endret 7. august 2010 av Xander^ Lenke til kommentar
dod2mat Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eg kan tar gjerne imot ein Guest pass, takk Jeg også =P Om det er noen andre som har et ekstra liggende send gjerne en pm. Hadde vært sykt å endelig få teste Sc2 xD Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Er det ikke bare å kjøpe det? Er jo uansett et spill man vil få enormt mye glede av. Koster jo knapt 300kr på Elkjøp. Vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 jo, mitt er på vei i posten, men eg klarer ikkje vente Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan noen være så snill å sende et pass på PM til meg? CD rommen min gikk sund rett før jeg kjøpte spiller, så jeg har bare spilt på mine og mine venners guest pass, men nå er det tomt:S mvh xarus Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis du har kjøpt det kan du bare laste ned klienten fra eu.battle.net, og installere derfra. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvis du har kjøpt det kan du bare laste ned klienten fra eu.battle.net, og installere derfra. Virkelig? hvordan? Endret 9. august 2010 av Xarus Lenke til kommentar
Sokken91 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Edit : Fikk av en kompis! Endret 9. august 2010 av Sokken91 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvis du har kjøpt det kan du bare laste ned klienten fra eu.battle.net, og installere derfra. Virkelig? hvordan? Klienten kan lastes ned fra https://eu.battle.net/account/management/download/#sc2-downloads etter at du har logget deg inn. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvis du har kjøpt det kan du bare laste ned klienten fra eu.battle.net, og installere derfra. Virkelig? hvordan? Klienten kan lastes ned fra https://eu.battle.net/account/management/download/#sc2-downloads etter at du har logget deg inn. Takk:) men hvordan får jeg skrevet inn CD-keyen til spiller jeg har liggende? accounten min er bare trial, så hvordan får jeg skiftet det? Endret 9. august 2010 av Xarus Lenke til kommentar
EvenGamer Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 heisann! jeg hadde vært veldig glad hvis noen sendte meg et guest-pass! skolen begynner ikke før om en uke og jeg kjeder meg veldig. 7 timer med starcraft 2 hadde gjordt susen! så hvis noen har noen til overs hadde det vært kjempefint! tusen takker på forhånd, hehe Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 SC2: WBBKBD-WR6F-7ZJYZT-7EY6-C79G8E SC2: W9XVK4-4XBX-PCR4MY-7KPF-X6VPND WOW: EYYGPD-YHCK-4X2RMG-MDCJ-7XB7XH Enjoy! Si ifra når du tar noen av de så ikke andre trenger å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå