Gå til innhold

Hvor mye bør jeg forlange for pc'n min?

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har lyst til å kjøpe pc'n min fremfor å bygge sin egen eller kjøpe en pakkeløsning. Dette passer meg bra da jeg kunne tenke meg et nytt system med raskere ram, vapochill, radeon 9800 pro 256MB DDR2 osv. Hvor mye bør jeg ta for dette:

Modified Chfieftec Dragon Fulltower Black

Rheobus fan controller

Abit KX7-333

AMD XP2400 t-bred /Cooler Master/Artic silver 3

1GB PC2700 (2X512MB)

ATI Radeon 9700 Pro

Soundblaster Live 5.1

SMC ethernet

Samsung 40X12X40 black

3 X WD 120GB SE = 360GB

Sony floppydrive black

Microsoft intellimouse explorer 3.0 with skatez

Func surface 1030

Keytronic keyboard

Eizo F77 21"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg lar den gå for 11000,- med alle diskene. Han får selvfølgelig med det han trenger av software (litt "snål" lisens på noe av det kansje). Dessuten kommer han sikkert til å trenge masse hjelp siden han er litt fersk.

Alternativet hans er å kjøpe en pc fra Dell, Elkjøp, eller liknende så jeg synes jeg kan selge den til den prisen med god samvittighet. Såfremt han vil ha den da :)

Lenke til kommentar
Ta ut 2 disker og selg den for 10k

Enig her......bruk opp igjen 2 av diskene dine selv. Regner med at du har behov for dem selv så lenge du har 360 GB......enkelt regnestykke det.....10k med 1 disk. 11 k med alt.....da selger du dine 240 GB for 1000 kr. Regner med at du helt sikkert vil ha igjen diskplassen, så da er det dumt å kjøpe noe du egentlig har. Hvis du ikke har en har mye penger du skal bruke da og er ute etter større disker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...