PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Heia Nordvik. Glad vi solgte han. Det er jeg også Syns vi spiller bra, de har kommet til fler store sjanser, men det er gjevt. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Altfor mye slurv, litt synd, for vi spiller til tider ganske bra. Backene har tydeligvis ikke dagen og stiller meg igjen skeptisk til ferdighetene til Hirschfeld, men skal ikke klage altfor mye. Scoring fikk vi og greier! Irriterer meg at Terje Hauge blåste for keeperen, hadde vært så gøy å putte på en sånn smell! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Irriterer meg at Terje Hauge blåste for keeperen, hadde vært så gøy å putte på en sånn smell! Hvert fall siden det var feil å blåse der. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Meh, vi slurver igjen, det kan man ikke mot Barcelona. (Skal ikke klage for mye på enkeltspillere, de er uheldige stort sett, og det er et voldsomt press) Frykter at vi skal kollapse i denne omgangen... Endret 29. juli 2010 av Mark00z Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Herlig goal ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Skal ikke klage på få mål i hvert fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Greit frispark av Fellah der gitt. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Fint av Martin Andresen å sette på flere unggutter. Fin erfaring og er jo viktig at de også får prøve seg (Captain Obvious to the rescue!) Dawda Leigh Endret 29. juli 2010 av Mark00z Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Haha Jimmy Jump igjen? :!: Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Såg ikkje ut som Jimmy Jump. Men morsomt var det :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Artig da han hoppet og klemte Zlatan! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Hehe, artig han der Men syns vi gjorde en god figur mot Barcelona, selv om de ikke stilte med den beste troppen så er de jo flere hakk bedre enn oss. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Får bare håpe vi signerer ny kontrakt med Bojan, for en spiller. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, NY KONTRAKT NÅ!!! Hva synes vi om Freddys håndtering av Zlatan Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Valerenga 2-4 Barcelona: Blaugrana's Fringe Players Record Norwegian Victory Many of the players may not have been household names, but the end outcome was the same... An unfamiliar Barcelona side produced a thoroughly familiar result as they proved too good for Norwegian outfit Valerenga, running out routine 4-2 victors despite a large number of youngsters being given significant game time. http://www.goal.com/en/news/12/spain/2010/07/29/2047731/valerenga-2-4-barcelona-blaugranas-fringe-players-record Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fin opplevelse. Lyspunktene var scoringen til Bojan (Vålerenga) og Singh, mens nedturen var klanen som insisterte på å bue på Barcelona spillerne ved hver eneste anledning, samt "Zlatan er ræva"-synging. Morsom kamp. Fellah ville tydeligvis mye, men dessverre hadde han ikke helt dagen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Det kunne fort blitt 2-2 med tanke på at vi "ga bort" to mål pga slapt stopperspill. Men det var jo bare en treningskamp, så resultatet er jo ikke så veldig viktig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 "Zlatan er ræva"-synging. Fellah ville tydeligvis mye, men dessverre hadde han ikke helt dagen. Zlatan imponerte ABSOLUTT IKKE... Og Fellah fikk seg en smell tidlig i kampen, noe jeg tror hemmet ham ganske mye. Føler vi ble snytt da Moa ikke fikk scoret, men med Heidi Hauge med dommerfløyta kan man ALDRI forvente god dømming Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det var litt kjipt at Heidi ikke turte å la den gå, det var jo faktisk en veldig fint takling også. Og jeg syns hvert fall nettavisene gir ett litt annet inntrykk av kampen enn det jeg hadde. (Dagbladet): Vålerenga fikk bank av Barcelona på Ullevaal i tungt regnvær. Zlatan Ibrahimovic nøyde seg med en omgang på Ullevaal. Det holdt likevel med en gjeng unggutter for Barcelona, som ikke hadde noen problemer med å spille ut Vålerenga i kraftig sommerregn på Ullevaal. Personlig syns jeg det var overaskende lite "utklassing" sånn som både db.no og ap.no presenterer det som. Vg er faktisk den enste som tar opp at flere av Barcelona spillerene ble imponert over Vålerenga. Endret 30. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå