Webhjelp Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Heisann! Jeg har nå drevet og prøvd litt forskjellig, søkt på googel også videre, men uten resultat. Det jeg fant var et rotete, ødelagt mafiasystem, med masse bugs. Så nå lurer jeg på om dere kunne være greie visst dere vet om noen gode og stabile mafiaspill som er tekstbaserte, legge ut en downloadlink eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvorfor lage enda et mafiaspill? Skal du ha noen ting ingen av de andre har? Eller skal det bare bli enda et mafiaspill som dør etter noen uker når du finner ut at ingen vil spille spillet ditt? Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Dette mafiaspillet skal bli brukt privat, mens jeg utvikler det med flere funksjoner, slik at jeg kan offentliggjøre mafiaspillet. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har ingen anelse om det finnes opensource mafiaspill som du kan "forke" (dvs, kopiere lovlig og skille ut som din egen versjon og kode videre på). Beste er vel egentlig å begynne fra bunnen av selv e.l. Prøvde å søke på google etter ferdige rammeverk for å lage spill med php slik f.eks: "open source web game framework php scripting -3d" uten noe spesielle resultat. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Hmm, orker ikke å kode fra bunnen. Men skal prøve å google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå