Gå til innhold

Sony Ericsson W995 eiere - sitter skjermen deres løst?

Anbefalte innlegg

Er skjermen deres løs ? Altså når du skyver opp skjermen virker den løs når du trykker på meny knappenen. Eller kan den vrikkes litt fra side til side ?

Jeg har hatt min på service 4 ganger. Den 5 gikk den inn til Sony Ericsson og der ble den avisst.

Det var en ny swap tlf som jeg fikk fordi dem ikke greide å fikse kontakt pluggen på phonen min. Men skjermen på den var løs.

Det som var dumt er at den 'gamle' 995'en greide dem å stramme til å fikse løse skjermen, men ble noe feil med kontakten (lade inngang og hodetelefoner) så den gikke inn til service og fikk da den nye Swap telefonen pga dem ikke klarte å fikse feilen.

MEN DEN ER VERRE en den jeg hadde før. Løs å bare piss med skjermen. Denne aviste altså SE når jeg sendte den inn. Selv om skjermen virker helt løs når du trykker inn meny tasten

ALDRI MER SLIDE PHONE ASS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, min 'gamle'' 995 ble jo fiksa pga slark i sliden. Stod at at hadde bytta slider under deler. Så ble det noe galt med kontanten på den og fikk da en ny swap med verre slark ! Denne fikser hverken verkstedet eller SE.

Hvem vil kjøpe den ?? Helt ny swap phone fra SE. Send pm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...