Charlo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er skjermen deres løs ? Altså når du skyver opp skjermen virker den løs når du trykker på meny knappenen. Eller kan den vrikkes litt fra side til side ? Jeg har hatt min på service 4 ganger. Den 5 gikk den inn til Sony Ericsson og der ble den avisst. Det var en ny swap tlf som jeg fikk fordi dem ikke greide å fikse kontakt pluggen på phonen min. Men skjermen på den var løs. Det som var dumt er at den 'gamle' 995'en greide dem å stramme til å fikse løse skjermen, men ble noe feil med kontakten (lade inngang og hodetelefoner) så den gikke inn til service og fikk da den nye Swap telefonen pga dem ikke klarte å fikse feilen. MEN DEN ER VERRE en den jeg hadde før. Løs å bare piss med skjermen. Denne aviste altså SE når jeg sendte den inn. Selv om skjermen virker helt løs når du trykker inn meny tasten ALDRI MER SLIDE PHONE ASS Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det MÅ være noe vakkel der for at du skal ha mulighet for å slide telefonen. Men alt med måte. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 latterlig å ræva er hva det er mannen. Får ny swap phone og så er skjemen vinglete og piss når du trykker svakt ned på meny tasten. Sendern inn og verksted eller SE gidder ikke fikse det. GTFO Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har vært borti tilfeller der eiere av slide-telefoner har hatt telefonen i litt for mye klem slik at sliden faktisk blir fastere. Når de da får en swap så klager de på noe som er slik det SKAL være. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Nei, min 'gamle'' 995 ble jo fiksa pga slark i sliden. Stod at at hadde bytta slider under deler. Så ble det noe galt med kontanten på den og fikk da en ny swap med verre slark ! Denne fikser hverken verkstedet eller SE. Hvem vil kjøpe den ?? Helt ny swap phone fra SE. Send pm Lenke til kommentar
des65 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ingen antydning til slark hos meg, har hatt mobilen i ett år nå, veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har akkurat same problemet sjølv. Min var slik heilt frå starten av. Når tastaturet er framme er skjermen ganske laus slik at det blir klikkelydar når eg trykker ned skjermen. Systra mi sin mobil (kjøpte same) var ikkje slik i starten, men vart det etter 2 dagar. Mislikar det sterkt. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå