Oly Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg kjøpte nylig et Sapphire Atlantis 9700 pro Ultimate Edition skjermkort til min WinXP PC med XP 2200+ CPU og 512 mb DDR-Ram. Men så snart jeg startet opp CS i OpenGl modus dukket det opp noen grafikk-bugs: 1: Meldingene som botene eller ekte spillere sendte til meg, inneholdt bokstaver med en svart stripe under. 2: På de_dust ved den ene bombeplassen (ikke der CT-Forces starter), er gulvet dekket av en flimrete firkant som igjen inneholder lilla og hvite firkanter. Noen som kjenner til disse problemene og vet hvordan de løses? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Re-Innstalere cs? Eller re-innstalere windows. Kanskje det kan være noe buggus med DirectX 9 versjonen din, prøv og oppdater til de nyeste driverne av det slaget du har. Man burde nesten alltid innstalere Windows på ny når man har innstalert nye hardware deler. Lenke til kommentar
joac Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg kjøpte nylig et Sapphire Atlantis 9700 pro Ultimate Edition skjermkort til min WinXP PC med XP 2200+ CPU og 512 mb DDR-Ram.Men så snart jeg startet opp CS i OpenGl modus dukket det opp noen grafikk-bugs: 1: Meldingene som botene eller ekte spillere sendte til meg, inneholdt bokstaver med en svart stripe under. 2: På de_dust ved den ene bombeplassen (ikke der CT-Forces starter), er gulvet dekket av en flimrete firkant som igjen inneholder lilla og hvite firkanter. Noen som kjenner til disse problemene og vet hvordan de løses? Hvilke drivere bruker du? Catalyst 3.2 har problemer med CS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Re-Innstalere cs? Eller re-innstalere windows. Kanskje det kan være noe buggus med DirectX 9 versjonen din, prøv og oppdater til de nyeste driverne av det slaget du har. Man burde nesten alltid innstalere Windows på ny når man har innstalert nye hardware deler. buggus med direct x i OPENGL spill? er du ehlt på jordet? Den firkanten i CS er erstattningen spillet setter inn hvis den ikke har/finner en textur Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 http://www.fileplanet.com/files/60000/69715.shtml Fikser vistnok noen bugs med ATI kort Lenke til kommentar
Oly Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Prøvte ATI patchen til CS... men den rettet ikke opp feilene Har Catalyst 3.1 installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå