tunefish Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vurderer å slå til på Elkjøps 1-kronestilbud denne uken, men er ikke interessert i å ha abonnementet, så jeg lurte på om det er enkelt å låse den opp, altså gjøre det mulig å bruke mitt OneCall-abonnement på den istedet? Setter pris på alle konstruktive svar! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Etter hva jeg vet så låser både Telenor og Netcom opp telefonene sine gratis så lenge du beholder bingingstiden. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Etter hva jeg vet så låser både Telenor og Netcom opp telefonene sine gratis så lenge du beholder bingingstiden. Ok, håper det. Takk for svar. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Her er kilden sånn at du er sikker. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vurderer å slå til på Elkjøps 1-kronestilbud denne uken, men er ikke interessert i å ha abonnementet, så jeg lurte på om det er enkelt å låse den opp, altså gjøre det mulig å bruke mitt OneCall-abonnement på den istedet? Setter pris på alle konstruktive svar! what? går det ann å kjøpe en x10 mini pro til 1kr og beholde det gamle abb? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vurderer å slå til på Elkjøps 1-kronestilbud denne uken, men er ikke interessert i å ha abonnementet, så jeg lurte på om det er enkelt å låse den opp, altså gjøre det mulig å bruke mitt OneCall-abonnement på den istedet? Setter pris på alle konstruktive svar! what? går det ann å kjøpe en x10 mini pro til 1kr og beholde det gamle abb? Ja, det går. Eneste downsiden er at man kjøper den for 1 kr, med 12 måneders abonomang, som man da må beholde, og betale for vær 12. måned. La oss si at du kjøper den for 1 kr med abbonomang til 200 kr i måneden, da blir ta totale prisen for mobilen 2401 kr, 200*12 + 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå