Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama har hatt trekant - jeg har vanskelig med å takle det

Gjest frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert

Hei,

Har vært sammen med ei i 5 år, og fikk igår vite at hun hadde hatt trekant når hun var 13 år med to gutter på 17 år. Samme kvelden som hun mistet jomfrudommen, altså 9 år siden. Dette har jeg store problemer med å takle, siden jeg oppdager ting ved hennes fortid som gjør at jeg på en måte ikke kjenner henne. Jeg liker ikke denne tanken, og jeg må innrømme at jeg ble muligens litt kvalm over å høre det.

For det første så er det jo ulovlig, for det andre hadde jeg aldri trodd at dama mi var såpass løssluppen som dette her.

Først og fremst så er jeg klar over at jeg muligens overreagerer, problemet ligger i at jeg ikke greier å få hodet bort fra det eller å legge det fra meg.

Er det jeg som er en forbanna idiot som ikke greier å la fortid være fortid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest frustrert

Ja jeg er enig, pluss at jeg har jo ingenting med hva hun gjorde 5 år før hun traff meg!

Men det er meningen med tråden også, slik at jeg kan få bli fortalt at jeg har feil.

Så fortsett med argumentasjonen!

Lenke til kommentar

Du kan liksom ikke forvente at hu var låst inne på rommet til hu traff deg.

Men hva så hu hadde en trekant når hu var ung (veldig ung) men det er jo ikke sånn at hu har trekant med random folk hu møter på fest mens hu er sammen med deg. Der er ikke sikkert hu likte det en gang.

Og hva hvis dere gjør det slutt en gang og du møter en ny en. Kan jo være at hu har en fortid også skal du ta det like tungt? Jo eldre du blir jo vanskligere er det å treffe jenter som er jomfru. Hvis du da ikke går for noen som er veldig unge eller har 2flaks".

Slutt å tenk på det. Gjort er gjort og det er lite du får gjort med det.

Lenke til kommentar

Helt åpenbart er det politisk ukorrekt å tenke noe annet enn det de andre posterne poster her.

Men hva er politisk korrekthet verdt for deg? INGENTING!

Utfra et psykologisk synspunkt er det ingenting galt med at du reagerer som du gjør, det er jo faktisk ikke helt normalt at jenter i en alder av 13 år har sex med to menn samtidig.

Det er _faktisk_ uvanlig.

Det er heller ikke normalt at voksne kvinner har sex med to menn samtidig, det er faktisk også uvanlig - til tross for hvor langt verden har kommet seksuelt.

At du reagerer negativt på det synes jeg ikke bare er helt normalt, men også fullstendig akseptabelt.

Jeg forstår det dersom du føler avsky og negative tanker rundt det, det er faktisk helt normalt at du har disse tankene.

Så kommer vi til: hva skal du gjøre med dette?

Det er selvfølgelig helt opp til deg! Ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre.

Det lure er selvfølgelig å ta to skritt tilbake og tenke nøye over det.

Det går an å snakke med din kjæreste. Fortelle på en rolig måte at du føler negative tanker, og en viss grad av avsky etter at hun fortalte det. Du kan fortelle at du ikke gjør dette med vilje, og at det er tanker som kommer uansett.

Personlig var jeg oppe i en lignende situasjon med min ex dame. (Må understreke at dette var min EX DAME, jeg er nå ikke involvert med den damen, bare sånn at de som kjenner meg her ikke får noen idéer.)

Hun fortalte meg plutselig at hun hadde vært sammen med en nynazist. Ikke en hvilken som helst nynazist heller, men en av de mer kjente som til stadighet blir nevnt i sammenhenger på tv og så videre. En av de straffedømte lederskikkelsene i nynazistmiljøet i Norge.

Hun fortalte meg også at hun hadde latt han slippe til analt på henne.

For meg var dette en massiv turnoff. Jeg vemmet meg. Jeg fikk faktisk lyst til å gå og kaste opp. Faktisk var dette fysisk kvalmende, jeg ble svimmel, svettet og slet med å puste, og sto på toalettet og lurte på om jeg skulle spy.

Vi snakket om dette og vi var sammen en god periode etter dette.

Likevel ble jeg ikke lengere opphisset av henne slik jeg gjorde før, og jeg følte alltid en viss grad av avsky for henne.

Hva du gjør er helt opp til deg. Men det er helt forståelig hvis du synes dette endrer alt.

Husk at ingenting du gjør er feil.

Ingen skal ha lov til å fortelle deg at DU gjør feil. For det er kun deg, og ditt kjærlighetsliv dette angår. Ikke anonyme postere på internett.

Gå deg en tur og tenk over hele greia. Å gå stimulerer blodsirkulasjonen og tillater deg å tenke bedre. I tillegg til at det er kjekt å være ute i naturen litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å høre slike ting som dette strider vel kanskje i mot det bildet du har av henne. Og når du har malt et bilde av hvordan hun er som person, og noe kommer opp som sier noe annet, så blir bildet ditt ødelagt. Og det er naturlig nok litt kjipt. Uansett veldig kjedelig for deg at dette kom opp. Jeg liker å ikke spørre for mye, for noen ting er best å ikke vite. De færreste liker tanken på at andre har hatt sex med kjæresten, men det er nå slik det er, og du må velge om du skal godta det eller ikke. Lite å gjøre med det nå.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...