andreaelisabeth Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei! Jeg har nå Tele2 Kontant, og pleier å sende en del meldinger. Har ikke hatt problemer med å ikke få inn nettverk før, men idag og igår har jeg ikke fått til å sende melding eller ringe. Jeg prøvde å gå inn på tele2.no, men det fikk jeg ikke til. Den bare står og laster helt til den får tidsavbrudd. Noen andre som ikke klarer å komme seg inn? Internettsignalstyrken vår er på topp. Uansett, jeg har prøvd forskjellige profiler(normal, stille, utendørs osv.), ta av og på mobilen og nullstille den. Ingenting virker. Om jeg ikke tar helt feil, bruker Tele2 Netcom sitt nettverk? Jeg er overhodet ikke ekspert på sånn som dette, er bare vant til at ting virker..Haha. Kjøpte nettopp ny mobil med Tele2 Champion, om det har noe å si. Jeg må bare bruke opp pengene jeg har på det gamle. Håper noen vet noe, og kan hjelpe meg! Er LITT avhengig av mobilen, hehe... Takk på forhånd. Lenke til kommentar
andreaelisabeth Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Ja.. Nå fikk jeg meg innpå Mine Sider via google, og logget meg inn. Jeg fikk til å logge inn, men det står at kontoen ble ikke funnet?! Hjelp! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja.. Nå fikk jeg meg innpå Mine Sider via google, og logget meg inn. Jeg fikk til å logge inn, men det står at kontoen ble ikke funnet?! Hjelp! Ring 02000 og spørr. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hei Andreaelisabeth, dersom du sender oss nummeret ditt på en PM så kan vi sjekke opp dette for deg. tele2.no er dessverre ustabil, og det jobbes med å rette dette. [Rettet] Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 29. juli 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
andreaelisabeth Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk for svar! Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå