Malvado Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette er scheduleren de fikset. Ikke overraskende resultat, men jeg håper det er mulig å lansere en patch eller program som fikser dette. Det er også snakk om 2 og 4 tråder, ikke flertrådede programmer. Bortsett fra litt flisespikkeri fra din side , så håper jeg også at en patch kan sørge for å bedre ytelsen på Windows 7. Synd om det ikke skjer før Windows 8 dog. Ønsker man å fordype seg i hvordan Tråder fungerer i et operativsystem / programvare så kan man jo ta en titt på linken fra wikipedia Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 syting og klaging dette visste vi jo for lenge siden.. tror faktisk jeg skal kjøpe meg en fx8120 og kose meg med den frem til piledriver kommer Ble lei av å vente på at FX-8120 skal komme i butikken så jeg bestilte denne pakken istedenfor: 3,4GHz Quad Core, Z68 chipset, 16GB DDR3 1600MHz pluss en liten ssd Dessuten vil jeg ha noe som faktisk er bedre enn s775 riggen min Lenke til kommentar
Switters Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kan ikke trå feil med den nei:) Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kan ikke trå feil med den nei:) takk! satser på at bf3 kjører smooth med dette Lenke til kommentar
Switters Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fix skal være ute for å gjøre noe bot på problemene BD har med Scheduler'n i Windows. Noen med BD som har prøvd eller kunne tenke seg å se hva den kan gjøre? http://vr-zone.com/articles/microsoft-comes-to-amd-bulldozer-rescue-windows-update-speeds-up-things/14256.html Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Scheduler-fix testet på overclock.net Dette fikser ytelsestapet ved å dele på ressursene mindre trådede programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå