tralbert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei, Kan noen hjelpe meg? Det har oppstått ett problem med min stasjonære PC (selvbygd). PCen starter bare noen ganger. Vifta suser igang, og roer seg aldri, og pcen klarer ikke å starte (skjermen helt svart). Har prøvd å ta ut ram-brikker, dette fungerte, men bare en liten periode. Vet at dette kanskje ikke var den beste forklaringen av problemet, men klarer ikke beskrive problemet bedre. Håper noen kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Prøv med en annen strømforsyning, se om det hjelper. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Har du prøvd å fjerne alt av ekstra enheter, usb, mus, optisk drev etc? Evt. også PCI-kort... Endret 30. juli 2010 av tommyb Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Har akuratt det samme problemet, hatt det i 2 år nå sirka. Jeg er tror det er skjermkorte mitt som gjør det, for når den ikke vil starte så er det skjermkort vifta som går som om den skulle prøve og fly xD. Og den fryser når jeg spiller spill som krever litt fra skjermkortet, etter en liten stund så begynner det og blinke svart også blir skjermen bare svart. Jeg bare restarter den helt til den starter. Edit: Kan hende det er CPUen min også, PC'en frøs for rundt 1 time siden og da fikk jeg opp Alt+Ctrl+Delete og det sto at CPU kjørte på 100%. =S Endret 1. august 2010 av Raytee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå