Gjest oppgitt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg gidder ikke gjøre dette unødvendig langt men skal prøve å få med det viktigste. Jeg ble ifjor kjent med en jente, og det utviklet seg til at vi ble veldig gode venner. Vi satte hverandre forran alt og var på mange måter avhengi av hverandre. Det gikk ikke en eneste dag uten at vi møttes, og alle venner og bekjente mistenkte at det var en flamme mellom oss noe vi begge to alltid blankt avviste. Iløpet av dette vennskapet hadde vi endel krangler, disse kranglene gjorde at vi begge to ble utrolig såret, men vi gikk alltid tilbake til hverandre, selv om vi kanskje innerst inne viste at vi hadde hatt det bedre uten hverandre savnet vi hverandre så mye at vi ikke klarte å være uenige lenger enn en dag eller to før vi gikk tilbake. Og fra mitt ståsted var det et tegn på at hun faktisk var utrolig glad i meg og det var det viktigste for meg, og jeg viste jo at jeg var glad i henne. Hun har også sagt det til meg, at hun aldri har hatt et slikt vennskap før og at hun aldri har vært så glad i noen eller så knyttet til noen andre enn egen familie. Hun gikk faktisk så langt som å si at hun elsket meg like høyt som moren sin. Som dere sikkert skjønner så var dette vennskapet nesten som et forhold, men vi hadde aldri sex eller noe og vi hadde våre flørter utenom, noe som i starten gikk helt greit, noe sjalusi var det såklart men ikke rare greiene. Men det som etterhvert skjedde var at jeg møtte ei jente jeg virkelig falt for, venninna mi var jo selvsagt nyskjerrig og lurte på om jeg likte henne og da sa jeg at det gjorde jeg og hun synes det var utrolig kult og var i mye bedre humør en det som var normalt, og av den grunn trodde jeg ikke hun hadde noe imot det. Men det som skjedde var at ting utviklet seg med den jenta jeg falt for, og når venninna mi innså at jeg var på vei inn i et forhold så slo hun seg vrang. Hun kom med påstander om at jeg byttet henne ut og at jeg hadde sviktet henne og at jeg måtte velge om jeg ville inn i et forhold med jenta eller fortsette vennskapet. Hun jeg var på vei inn i et forhold med hadde jeg kjent i 2 uker og venninna mi hadde jeg kjent i nesten et år så jeg valgte venninna mi. Men venninna mi ville at jeg skulle kutte ut all kontakt med den jenta for å hindre at jeg skulle forelske meg skikkelig og seinere bytte henne ut. Dette var da altså nesten etter ett års vennskap, og etter episoden med denne jenta begynte venninna mi å være mer intim med meg, bare sånn kosing, ikke noe seksuelt. Men en dag vi lå i senga bare vi to legger hun seg oppå meg og begynner å gni underlivet sitt mot låra mine og stønne osv, jeg stopper henne ikke, bare lar hun fortsette og tilslutt spør hun meg: skal vi ? jeg bare: hva da, pule? Noe hun sa ja til. Jeg svarte da at jeg ikke orket akkurat nå, at jeg var veldig sliten osv, hun sukker oppgitt og vi legger oss til å sove. Jeg forklarte at det var ikke fordi jeg ikke ville ha sex med henne, men fordi jeg var sliten. Dagen etter henger vi sammen som normalt, men etter hun dro hjem om kvelden snakker vi sammen på msn og jeg husker ikke akkurat hvordan vi kom inn på samtaleemne men hun sier ihvertfall det at hun ikke vil sove hos meg lenger fordi hun blir så kåt og seksuelt frustrert. Jeg spør hvor dette kommer fra da vi hadde nesten ett års vennskap bak oss uten å ha gjort noe seksuelt sammen, noe hun svarte at hun bare fikk lyst. Jeg sa at jeg godt kunne ha sex med henne, og hun sa seg enig sålenge vi ikke la noe følelser i det. Jeg satt med tankene at dette var noe hun hadde ville lenge, men var redd for å ødelegge vennskapet, fordi gjennom hele vennskapet hadde vi vært mer intime enn det som er normalt blandt venner. Etter dette hadde vi sex mange ganger, vi hadde sex i flere timer i strekk, helt til jeg ble tilslutt så sliten at jeg sa jeg orker ikke mer, men hun presset på at du klarer en liten stund til osvosv. Slik pågikk det en periode før hun helt ut av det blå sa hun hadde noe på hjerte men turte ikke helt å si det fordi hun ikke ville ødelegge noe. Jeg sa hun skulle si det, og at vennskapet vårt var så sterkt at det uansett ikke ville ødelegge noe. Hun sa da at hun ikke ville ha sex mer, noe jeg sa jeg forstår og at jeg ikke ville bryte vennskapet alikevel, men at jeg var litt skuffet og trengte et par dager for meg selv. Hun begynner da å hylgrine og snakke om at jeg ikke aner hvor mye jeg betyr for henne, og at det var ikke det at hun egentlig ikke ville, men at hun ville ikke at det skulle bli noe vane at hver gang vi var aleine skulle vi ha sex, noe jeg sa at var helt greit, men hvis hun ikke ville at vi skulle ha sex så måtte vi heller ikke det. Vi fortsatte å ha sex mange ganger etter dette. Men nå noen måneder og mange alt for alvorlige krangler seinere er vennskapet vårt ødelagt. Hun var utrolig frem og tilbake de siste månedene og gikk fra å si hun elsket meg mer en moren sin til å si hun var helt over meg på bare noen timer, frem og tilbake hele tiden. Ihvertfall nå har vi ikke hatt kontakt på en stund, og hun har sagt rundt til andre at jeg har presset henne til å ha sex, at jeg har sagt at jeg ikke ville være venn med hun sålenge vi ikke kunne ha sex. Og det synes jeg er ganske alvorlige påstander, fordi fra mitt synspunkt er det ikke slik det henger sammen i det hele tatt. Det kan godt hende at hun følte hun måtte gi meg noe den jenta jeg holdt på å gå inn i et forhold med for å beholde meg, men skal jeg virkelig være så mindreader at jeg skal skjønne det? Jeg er skikkelig skuffa, trodde ikke det gikk ann å forfalske oppførselen sin så mye bare for å beholde en du er glad i derfor har jeg vanskeligheter for å tro på det. Bruddet på vennskapet var vanskelig for oss begge, da vi såret hverandre skikkelig så en teori er at hun sitter igjen med et hat mot meg og derfor går rundt og sier slike ting, men alt det seksuelle skjedde på hennes insiativ og at hun var av den oppfatning at hun måtte for å beholde meg er jo ikke det min skyld. Hvordan kan hun tro noe slikt når jeg har vært venn med hun nesten ett år uten å ha sex? Tror hun virkelig at jeg hadde giddi å venta sålenge hvis det var det jeg ville? Jeg er kanskje ikke ladyman nr1. Men jeg har faktisk ikke problemer med jenter, og jeg har ikke hatt noe problemer med å finne meg en ny sexpartner i ettertid, men hun har sagt så mye stygt om meg i ettertid som er det stikk motsatte av det hun sa mens vi enda var venner, ikke bare når det gjelder den sexgreia her men også andre ting at jeg ikke vet hva jeg skal tro lenger. Men ifølge meg er det langt over streken og si noe slikt om en person som tidligere har stått deg veldig nær.. Begynner nesten å lure på om hun sliter med psyksike problemer, og bare til opplysning er hun veldig umoden, hun har kommet opp i mange krangler og uenigheter med personer som ikke er kranglete i det hele tatt, jeg derimot krangler sjeldent med noen, bortsett fra denne jenta. Jeg er redd for rykte mitt hvis hun går rundt og sier sånt, ikke av folk som kjenner meg, fordi di bare hæ? du er ikke sånn i det hele tatt, men nye folk jeg aldri har møtt kan få et galt intrykk av meg og det er jo veldig kjedelig for min egen del. :\ Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Good riddance, hun var en forferdelig venn uansett. Anmeld henne for falske påstander, og fortell vennene dine (og evt. andre som tar det opp) at det var HUN som i utgangspunktet tok initiativet til sex. Sakte men sikkert vil forhåpentligvis ryktene dø hen. 4 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja det er bare det at jeg sliter litt med tanken på at jeg om med vilje eller ei har manipulert ei jente til sex :\ Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Om dere har hatt sex så mange ganger, ville nok de fleste skjønne at hva hun sier nok er en del mer komplisert enn at du "presset" henne til sex. Folk er ikke dumme. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vi hadde sex over en periode på 1-2 måneder. Akkurat antall vet jeg ikke, men vi har hatt ordentlig sex der vi har gjort oss ferdig og holdt på i 1 time pluss ihvertfall 10+ ganger. Andre ganger har det vært bare blowjobs, fingring, sleiking osv eller at vi har hatt vaginal sex men har blitt avbrutt pga hennes foreldre som verken jeg eller hu ville at skulle få vite noe. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vel, hun skal bare herse med deg. Slik er jenter i den alderen (går ut i fra at hun er 17- 19). Jeg synes faktisk forslaget til Samuro var veldig bra. Du kommer ingen vei med det, men du sender mange signaler til alle rundt deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja men selv om hun går inn for å såre meg vet jeg ikke om jeg har lyst til å belaste henne mer alikevel. Tror hun ikke har det så bra inni seg, og at det derfor kanskje er bedre å bare la henne være. Selv om denne var drøy, så har jeg såret henne mange ganger jeg også, og gjennom hele vennskapet er det nok hun som har hatt det værst. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De fleste vil ikke forstå at det bare er tull siden vi har hatt sex mange ganger, siden vi holdt alt hemmelig mens vi holdt på skjønner ingen noenting. Hun sier til andre at vi har hatt sex to ganger, og at det ikke lå noe i det, men det er jo bare tullprat, hun sa noe helt annet til meg når vi holdt på.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Drama queen! Like greit at du ble kvitt hun. Når det gjelder påstandene kan du enten anmelde hun (som det sikkert ikke kommer noe godt ut av) eller heve deg over det. Vis at du ikke bryr deg og at du vet det er rein bullshit. Hun virker ikke helt god, og etterhvert vil sikkert flere skjønne det. Lenke til kommentar
Gjest HMM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 uansett hvor tåpelig det høres ut som, så tror jeg hun ville være mer enn venn med deg, helt tydelig. Hun håpet nok at du skulle få de samme følelsene som hun hadde for deg når dere begynte å ha sex, men siden du ikke fikk det ble hun såret og derfor går hun rundt og forteller slike ting om deg. Det å anmelde henne eller prøve på noen måte å "ta igjen" på henne er ingen vits. Hun er/var bare utrolig forelsket i deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har jo klart å si dumme ting i fylla som at jeg ville inn et forhold med hu osv og da ble hun bare skremt, men jeg har tenkt tanken selv for hun hadde mange av tegna til at hun likte meg. Dramaqueen ja, hørt det av mange, skal ikke anmelde, ønsker henne et fint liv og lykke til videre. Hun byttet meg ut og ble dumpa, og nå har jeg funnet meg en ny, straff nok at hun sitter igjen aleine, Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hvis du syns det hun driver med er skikkelig ille, så forteller du henne akuratt hvor sinnsykt branslig du syns hun oppfører seg.. helst rett i ansiktet på henne. og det er ikke noe vits at du lager et stort drama ut av det.. fortell henne hva du syns, og ferdig med det. hun har 'eid' deg i en stund nå, og føler det vel sånn fremdeles, at hun er bedre enn deg... vis henne at det er hun faktisk ikke.. noen folk må få kjenne konsekvensene av det de driver med hvor gamle er dere da? da jeg var yngre var det mye drama og folk trodde på rykter og lagde sinnsykt big deal ut av det... men det er lite av sånt nå heldigvis som jeg er eldre.. så hun glemmer det nok etterhvert.. og samme med de som har trodd på ryktene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå