Bombasa Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har nettopp kjøpt meg en SonyEricssoon Elm men finner ingen kodeliste til denne. Finnes det? Eller må jeg nå finne frem en lapp som jeg må ha i lommen til alle kodene som jeg ellers har liggende på telefonen? Har prøvd og søke etter ett program som kan gjøre denne jobben men finner det ikke, finnes det rett og slett ikke eller er jeg for dårlig til og søke? Hvor finner jeg eventuelt programvare som kan gjøre denne jobben? Er veldig taknemmelig for tips. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 vell, det er noe som heter kodelidte, der du skriver inn en kode,(som kan være hva som helst) også kan du skrive hva som helst der, du kan også lage flere "dokumenter" så ikke alt du lagrer havner i samme "dukoment". hvis du vil finne dette går du inn på hovedmeny > planlegger(bilde av kalender) > kodeliste som står nederst håper det var til hjelp Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det ligger ingen kodeliste under hovedmeny-planlegger. Under planlegger så ligger det: Alarm, programmer, filbehandling, filoverføring, oppgaver, notater, oppdater innhold, videoanrop,synkronisering, tidsur, stoppeklokke, lys, kalkulator. Så jeg spør igjen er det noe program som kan instaleres på telefonen? Jeg har hatt flere SE telefoner med kodeliste akkuratt der du sier og den har fungert bra men på Elm så er den i hvertfall ikke under programmer. Endret 29. juli 2010 av Bombasa Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 jeg har en litt nyere mobil jeg da, hadde ikke kodeliste på de forige mobilene mine, men har mann, så ligger den på planlegger Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 jeg har en litt nyere mobil jeg da, hadde ikke kodeliste på de forige mobilene mine, men har mann, så ligger den på planlegger Jeg returnerer denne telefonen på grunn av feil nå for andre og kanskje siste gang og tror den blir kreditert denne gangen. Hvem telefon har du? Kanskje den kan være noe for meg? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 W995, en veldig bra mobil bra lyd og bilde, også har den 8.1 megapixels, enkel å bruke med musikktaster.(gjør at du kan sette musikken på pause men du er i et annet program) jeg er i hvart fall storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå