Mikkis2k Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ok så da var pcn bestilt! men jeg fikk ikke den skjermen jeg ville:( skjermen ble 5ms LED skjerm... vil jeg merke noe forskjell fra 5ms-2ms? her er lista: http://img824.imageshack.us/img824/3168/40267475.png Ram ble også skiftet:/ ville helst hatt corsair men det ble OCZ Platinum ram med CL7 1600mhz:D er disse bra eller ? hva er deres input:)? ble det ett godt setup? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Her ser det meste veldig bra ut, men kjøpe skjerm til tusenlappen til en såpass dyr pc er litt merklig. tross alt den du glor i Hva med SSD? Endret 29. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Litt sent å poste etter at det er bestilt, men det ser ikke verst ut. OCZ rammen har gode specs og slår matchende Corsair på pris, så det bør være et godt kjøp. Jeg ville dog lagt noen flere kroner i HK'et og kjøpt et med støtte for USB3, f.eks. Gigabyte GA-X58A-UD5 eller Asus P6X58D Premium. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 takk for svar:) USB 3 er bare tull:P jeg trnger det ikke^^ SSD bestilles i sept:D så derfor er det ikke ssd i listen:) Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Her ser det meste veldig bra ut, men kjøpe skjerm til tusenlappen til en såpass dyr pc er litt merklig. tross alt den du glor i Hva med SSD? den har fått gode tilbake mlder, den kosta 1500kr:P skulle ha en lg skjerm men gikk vekk fra tilbud-.- så gadd ikke:P SSD bestilles i sept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå