SG_93 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hei har bestilt en komplett pc den er i Oslo nå og kommer sannsynlig vis senere i dag til Bodø\Fauske men greia er at den har vært i Oslo i over et døgn nå er det vanlig eller kan det være på grunn av høy trafikk og tror dere jeg får den til i morgen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Husk at den ikke vil få oppdatert status før pakka blir skannet på nytt nå ny lokasjon. Kan mao hende at den er fremme i Bodø, men ikke blitt skannet/tatt imot enda. Forøvrig er vel denne tråden feilpostet så det holder Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 var ikke helt sikker nei hvor jeg skulle poste denne men takk for svar Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare hyggelig. Tråden hører hvertfall ikke hjemme under Trafikkforumet. Hjelp til kjøp og salg av pc hadde vært et bedre alternativ Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da jeg bodde i Narvik, bruke en pakke normalt 5 virkedager opp. Bodø kan du si 4 siden må ikke av tog og på bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå