MonaH Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har søkt etter Nokia N8 på forumet, men fant ingenting? Vel, jeg snuser litt på Nokia N8, men finner ikke noe om tastaturet. Det står: Alfanumerisk tastatur på skjermen og fullt tastatur. http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-n8/spesifikasjoner Jeg har enda ikke funnet et bilde som viser noe "fullt tastatur". Ei heller om det er qwerty eller ikke. Er usikker på om jeg vil ha qwerty etter å ha lånt en E71 en stund. Er lettere å skrive mld da det er fler bokstaver på samme tasten. Vet dette er en touch-fon, men Nokia burde kanskje vise mer menyer, taster osv enn baaaare hvor fin og flott den er å se på. Noen som har et svar til meg om dette med taster, qwery eller ei, hvor det fulle tastaturet er hen osv? Bilder? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fullt tastatur = qwerty. Ja du får det på Nokia N8. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Uffda, da vet jeg ikke om jeg ønsker meg denne likevel. Men hva menes egentlig med Alfanumerisk tastatur da?? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Med qwerty mener jeg slikt altså: Numerisk tastatur er det gode gamle. Altså på tast 2 er det ABC, tast 3 DEF. Etc... Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, vet hva qwerty er etter å ha brukt E71. N8 har begge deler(?) ,står jo det i opplysninga, (link i 1 innlegg) Det står: Alfanumerisk tastatur på skjermen og fullt tastatur. Er dette noe jeg kan velge da eller? Fant omsider dette bildet Er det numeriske på skjermen, og qwerty som "dras ut" (slide(?) Finner jo ingen bilder av hvordan en skriver på en N8.. Ikke visste jeg det skulle bli så vanskelig http://cellphoneforums.net/nokia/t312970-leaked-pictures-nokia-n8-01-a.html Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Enig i at tastaturbeskrivelsen på Nokias nettside er merkelig formulert, det virker som om telefontastaturet er på skjermen og fulltastaturet i tillegg, siden de skriver "Alfanumerisk tastatur på skjermen og fullt tastatur". Dårlig beskrivelse! Siden det ikke avbildes noe fysisk fulltastatur noe sted, det heller ikke er klart uttrykt noe sted, og telefonen virker noe i tynneste laget til å ha fysisk tastatur, vil jeg anta at det er som på de fleste smart-telefoner med touch; du velger på skjermen mellom telefontastatur eller fulltastatur (querty). Men altså, tastingen foregår på touchskjermen uansett. Edit: Fant en video på youtube, der ser du ca etter ca 2.35 minutt tasting på N8 ... N8 overview Endret 3. august 2010 av GraBalder Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Takker. Jeg snakket med en som har HTC desire, han kunne velge om han ville bruke qwerty, eller "vanlig" måte å skrive meldinger på. Mulig det da er det samme med N8. jeg får bare vente å se. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Se her; Fra 20 sek osv. http://webtv.comon.dk/Premiere-Nokia-N8-1.363530.html Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er alfanumerisk når du har den i portrett modus og qwerty i landskap. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Herlig. Nå er den visst på tur ut *tippe lotto* Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har bestilt, hos Telenor, bekreftet på lager mandag 4. oktober. Sikle ... Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg bestiller ikke før jeg kan få den blå, eller kanskje orange. Mest lyst på blå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå