Esp-en Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei ! Jeg er på utkikk etter en ny bærbar pc. Den skal være en allround pc med minst 15" og burde kunne klare mer enn Spotify og et spill. Prisen burde ikke gå høyere enn 8-9k. Kan ikke mye om pcer, så prøv å unngå å si merker på skjermkort e.l. da dette ikke kommer til å si meg mye, om dere skjønner Men har sett ut denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598593 Virket grei til en grei pris, men er helt åpen for forslag ! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 For 8-9000kr så kan du få et utall modeller med alt fra drittdårlig til gode spesifikasjoner. Det er litt viktig å nyansere hva slags bruk du er ute etter siden ting som spesielt batteritid på mange modeller er veldig forskjellig. Hvis du f.eks veit at du aldri kommer til å spille de nyeste FSP shooter spillene så behøver du jo ikke prioritere den beste grafikken, men kanskje se etter andre ting som gir deg mer glede. Man kan også få maskiner til under 5000kr som yter like bra i spill som en maskin til 9000kr så det er som sagt viktig at du spesifiserer litt bedre hva du har tenkt å bruke maskinen til. Lenke til kommentar
Esp-en Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Spill jeg kommer til å spille er CSS og Battlefield, ikke så mye mer enn det om ikke det kommer et spennende spill en dag. Ellers skal den brukes en god del til surfing, musikk spilling, film, litt nedlastning i blandt og muligens Photshop. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da blir det jo en slags spillmodell vi må se etter og utvalget av slike modeller er ganske omfattende. De rimeligste selges på Lefdal/Elkjøp til rett under 5000kr på såkalte weekendtilbud. Acer Aspire 5551G Toshiba Satellite L650-11Z Eller så har du TimelineX serien med sine 3820/4820/5820TG modeller som er brukbare kjøp. Kvalitetsmessig så ville jeg vel også vurdert Asus selv om de er mye dyrere enn det meste annet. ASUS X64JA 16" HD Radeon HD5730,Core i3-350M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home Lenke til kommentar
Esp-en Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvilken anbefales av Asus X64JA eller TimelineX 5820TG ? Evt. andre forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå