Gjest kul_pa_hand Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Heisann. Har i lengre tid vært plagd med en kul på håndleddet på høyre arm. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? her er et bilde av problemet: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du kan ta opp telefonen, ringe til legen å avtale en time. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Generelt sett er det lurt å få leger til å se på kuler. Veldig mange krefttyper oppdages i form av at man finner en kul et sted på kroppen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Uten at jeg er bombesikker, vil jeg tro at det er oppsamling av brusk. Om det er brusk, er det ikke farlig. Uansett greit å la fastlegen ta en titt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, mest sannsynlig er det noe ufarlig. Sitter du mye foran datamaskinen? Får man ikke kul på håndleddet hvis man har musesyke? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ingen kuler av musesyke. http://www.lommelegen.no/820930/et-ganglion Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Legen mente også at det var en gangelion og at det kunne gå over snart. Hm, får se. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Pleier faktisk å få slik vist jeg sitter veldig mye forann dataen:p For eksempel på LAN noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå