Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen av kompisene min kommer bort i morgen og vi skal spise pizza, drikke øl og se på film, men hvilken? Vet dere om noen gode Action-komedier? PS: Har sett rush hour, geniale filmer! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) - Kick-Ass - The A-team - Zombieland - Tropic Thunder - Hot Fuzz - Pineapple Express Samme type filmer som Rush Hour: - Bad Boys - 48 Hours - Beverly Hills Cop - Lethal Weapon Endret 29. juli 2010 av Hille Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Så Kick-Ass i stad, helt konge! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.imdb.com/title/tt0090859/ Så harry og tøff at den blir en komedie. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 - Kick-Ass - The A-team - Zombieland - Tropic Thunder - Hot Fuzz - Pineapple Express Samme type filmer som Rush Hour: - Bad Boys - 48 Hours - Beverly Hills Cop - Lethal Weapon Får sjekke ut trailerne i morra, også skaffe noen Btw, beverly hills cop er med Eddie Murphy, og alle filmene hans er win! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) - Kick-Ass - The A-team - Zombieland - Tropic Thunder - Hot Fuzz - Pineapple Express +1 Har sett alle og anbefaler de på sterkeste. Kan jo kansje nevne at verken Kick-Ass eller The A-Team er på dvd, og hvis du har ordentlig tv og lydanlegg så er det langt ifra like morro å se en crappy cam release fra nettet, det er jo heller ikke lovlig, men hvem bryr seg om det Jeg liker Hot Fuzz svært godt, men vet at den blir kjedelig for mange. Ellers kudos til Hille for en svært god liste, ble nesten en kort oppsumering av favoritt actionkomediene mine Endret 29. juli 2010 av N.N Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg kan garantere at Kick-Ass blir suksess! @N.N: Kick-Ass er ute i 1080p . Ellers noen andre filmer jeg kommer på i farten: Die Hard The Boondock Saints Zombieland Lock, Stock and Two Smoking Barrels Snatch Endret 29. juli 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Da er disse kjøpt inn: Beverly Hills Cop, Hot fuzz og Pine apple express EDIT: Bare å komme med forslag fortsatt, kanskje jeg titter innom en gang senere og får noen ideer til filmer neste gang Endret 29. juli 2010 av GZIP Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Siden du kjøpte Pinapple Express, så anbefaler jeg at du starter med den. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Siden du kjøpte Pinapple Express, så anbefaler jeg at du starter med den. Den er grei Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Om du ikke har sett trailer enda så må du se den, så har du noe å glede deg til Skulle ønske jeg kunne se filmen på ny uten å ha sett den fra før :/ http://www.youtube.com/watch?v=bYg2EJLJids Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Die Hard Commando Bloodsport First Blood Desperado Hard Target Predator Taken Enter the Dragon Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Transporter 1 og 3 Crank Kill Bill 1 og 2 I tillegg til de allerede nevnte, som hot fuzz, kick ass og zombieland. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Sier bare Jason Bourne jeg (1)The Bourne Identity (2)The Bourne Supremacy (3)The Bourne Ultimatum Ellers er det mye bra nevnt her allerede Transporter 1,2 og 3 The A-Team Desperado Die Hard 1-4 Ja det er mye å velge mellom Endret 29. juli 2010 av Goodall Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vil se på den som mest ren komedie, men kalles action-komedie. The longest yard! En film du kan se på fler ganger og le like mye hver gang. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg synes alltid Pulp Fiction er ustyrterlig morsom. Og selv om det ikke er mye action, så er det god stemning å drikke til The Big Lebowski(Burde bytte ut ølen med Vodka og Kahlua though^^) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Traxx Traxx has battled his way through El Salvador, the Middle East and Nicaragua, spitting lead with two-handed good grace. He decides to retire to a life of baking designer cookies. Running out of dough to buy more dough, he hires himself as a "Town Tamer" and begins cleaning up Hadleyville, Texas, telling the lowlife street scum, "You got three choices. Be good, be gone, or be dead." Like all bacteria, the scum are resistant: crime boss Aldo Palucci (Robert Davi) brings in the dreaded Guzik brothers to rid the town of the town tamer, setting the stage for a showdown in the streets. Den er vel dessverre ikke den letteste filmen og få tak i...så vidt meg bekjent er den aldri gitt ut på DVD (så jeg måtte til slutt kjøpe en VHS fra amazon). http://www.youtube.com/watch?v=nHwvpKc30ds Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg synes alltid Pulp Fiction er ustyrterlig morsom. Og selv om det ikke er mye action, så er det god stemning å drikke til The Big Lebowski(Burde bytte ut ølen med Vodka og Kahlua though^^) Blir vell det vi finner i barskapet Men nå logger jeg av, dem kommer om 1 time, skal fikse og ordne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå