Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hmmm, er det bare jeg som ikke har hørt noe om svineinfluensaen i det siste? Husker jo det helvetes mediaoppstyret, vaksinene og alt. For ikke å snakke om alle de tiårene dette ville henge igjen.. Så, hva kan man si? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Den tok samme veien som fugleinfluensa. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Samme greia som med SARS og fugleinfluensaen. Ingen bryr seg etter en stund.. Mye fordi det ikke var så fryktelig. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Haha, skuffende saker egentlig. Gledet meg litt til å sperre meg inne med nudler og tamilfu Har faktisk to esker med tamiflu i kjøleskapet, yum yum ! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 når folk ikke bryr seg hører du ikke noe om det Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kan det ha noe å gjøre med at folk vaksinerte seg? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Kan det ha noe å gjøre med at folk vaksinerte seg? Tror neppe det er grunnen nei, for fremdeles er det massevis av mennesker som ikke har vaksinert seg. Uansett, når er sist du hørte om et dødsfall av svineinfluensaen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det lønner seg ikke lenger å publisere artikler om den lenger. Folk syns det er uinteressant nå. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det positive er i det minste at det norske helseapparatet har fått øvd seg skikkelig på en pandemi. Regner med at de vet hva de må forbedre nestegang det bryter ut noe. Og det kan redde veldig mange liv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Samme vei som fugleinfluensa, vulkanen på Island osv. Når saken er ute av verden forsvinn den og frå mediene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå