Gå til innhold

Samsung Galaxy S Wifi problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en Samsung Galaxy S, men sliter veldig med å komme inn på Android market med den. Selv har jeg åpent trådløst nett her i huset og kan fint koble på den, men jeg kommer ikke noe videre. Har også sjekket alle innstillinger på dette området, men får bare network error.

Finnes det en smarting her inne som vet hva som kan være feil? Dette blir for teit og har nesten lyst til å kaste telefon i veggen for å være ærlig. Dette gjør meg rimelig forbanna rett og slett, så dyr telefon og så elendig til å koble seg opp til et åpent trådløst nett.

Til informasjon så har jeg Speedtouch Modem fra Nextgentel og en Gigabyte trådløs ruter fra Clas Ohlson.

Takker for alle svar, skal teste det ene og andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å løse problemet ditt vil jeg si at på tross av at dette er en glimrende telefon så er wifi delen svak

Jeg har 2 routere i huset og får ingen streker på den ene og 1 strek på den andre routeren om jeg står 1 meter i fra den.

Så dette er på wifi delen den desidert svakeste telefonen jeg har hatt

Samme om jeg er på ferjer eller andre steder med wifi så sliter jeg med signaler

Lenke til kommentar

Uten å løse problemet ditt vil jeg si at på tross av at dette er en glimrende telefon så er wifi delen svak

Jeg har 2 routere i huset og får ingen streker på den ene og 1 strek på den andre routeren om jeg står 1 meter i fra den.

Så dette er på wifi delen den desidert svakeste telefonen jeg har hatt

Samme om jeg er på ferjer eller andre steder med wifi så sliter jeg med signaler

Jeg har lest litt på utenlanske forumer og der har man også dette problemet i stor grad, er tydeligvis en bug som kanskje Samsung burde fikse opp i ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen. Det er jo litt kjekt å få brukt Wifi mens man først har det tilgjengelig, sitte på nett med telefon blir jo kostbart. Har 1gb forbruk i abbet mitt så det går greit, men det er så tregt men håper de får fikset denne feilen i neste firmware oppgradering.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Last ned Samsung Kies på PC. Du finner den på Samsung sin hjemmeside. Du vil bli spurt om

å laste ned oppdateringer - gjør dette. Sett telefonens USB modus til Samsung Kies.

TA BACKUP AV ALLE DINE DATA.

Start Samsung Kies, koble til telefonen din og følg veiledning på skjerm.

Du får nå oppdatert telefonen med den siste "firmvaren". (28.03.2011)

Hos meg fallt WFI ut, men jeg kom på nett ved å resette telefonen. Gleden varte imidlertid

ikke lenge. Jeg tipper at enkelte programmer har krasjet med telefonens originale oppsett.

Etter å ha oppgradert "firmvaren" funker alt perfekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...