DMN Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hei, har i det siste hatt noen ganske heftige diskusjoner med mine nærmeste venner. Jeg er vel et menneske du hadde stemplet som hore, hvis jeg ikke hadde hatt en penis. Og med mine kjære monogame venner så har dette skapt diskusjoner opptil flere ganger. De påstår at kjærestene de har, er så herlige at de ikke en gang kan tenke seg å ligge med andre jenter. Noe som jeg har veldig vanskelig for å tro på. Jeg mener at det eneste som skaper et forhold er seksuell spenning, nysgjerrighet og gjensidig komfort. Og med den tankegangen, så er det eneste som holder igjen monogame par fra å ligge med andre, gjensidig respekt og/eller respekt for forholdet, som i bunn og grunn bare er samfunnets innlærte normer. Og den eneste grunnen til at folk blir i et forhold over flere år, på tross av at den seksuelle spenningen minsker, er fordi komforten i forholdet øker samtidig. Og de aller fleste blir der de er komfertable (samme kjedelige jobben, forholdet, nabolaget, landet osv. Det er sånn vi er, vi liker det vi føler er sikkert). Hadde satt pris på ulike synspunkt her, fordi dette er noe jeg virkelig prøver å forstå meg på. Endret 28. juli 2010 av DMN Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er ikke alle mennesker som opplever forhold på samme måte. Din oppfattelse er helt sikkert riktig for deg, og siden du ikke har opplevd noe annet kan du heller ikke utale deg om det er riktig eller galt på vegne av andre enn nettopp deg selv. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tror det kan være veldig forskjellig fra person til person.. Noen menn kan være veldig på "hugget" og ikke føle seg komfortabel med å ha den samme partneren hele livet, mens andre kanskje ikke føler det er så viktig å ligge med mange forskjellige.. Noen er mer spirituelle, andre er mer praktiske.. Men tror du har et poeng at mange er redde for å bli alene da de kommer opp i alder, og holder seg til samme partner for å sikre seg et forhold og sikkerhet, selvom man kanskje ikke er så forelska som man var.. Noen voksne klarer å holde ting i gang mens andre blir litt mer rutinerte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå