Populært innlegg Xanman Skrevet 28. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) I en tråd om Liverpool prates det om eventuelle streams i forkant av en treningskamp. Liverpool-supporter: Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. United-supporter: Hvorfor valgte du Liverpool som favorittklubb da? Endret 28. juli 2010 av Le Professeur 24 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I og med at Liverpool tross alt er den mestvinnende klubben i England, så vil jeg jo absolutt si at han er kvalitetsbevisst. Dårlig gullkorn. 7 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Haha, ta en spøk? Forøvrig nydelig gullkorn 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Men kjære Bola da, ikke ta alt du leser så seriøst. Forøvrig, helt rått svar av "United-supporteren". 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg lo også, og jeg er også Liverpool-fan. Jeg mener dette er et godt gullkorn. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Man United! Endret 29. juli 2010 av Meh. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 I og med at Liverpool tross alt er den mestvinnende klubben i England, så vil jeg jo absolutt si at han er kvalitetsbevisst. Dårlig gullkorn. Forskjell på kvalitet og kvantitet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 I og med at Liverpool tross alt er den mestvinnende klubben i England, så vil jeg jo absolutt si at han er kvalitetsbevisst. Dårlig gullkorn. Forskjell på kvalitet og kvantitet. Men da blir kvalitet en subjektiv faktor. Men noe mer det er forskjell på, er humor og alvor. Ta gullkornene som de er, humor. Om folk leter kun etter dårlige gullkorn for å slakte dem, (noe det virker som om folk gjør) vil det fortsette å være krig i verden. Jeg skulle ønske folk kunne i det minste prøve å ha et åpent sinn når det gjelder gullkorn. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 :!: Lo godt av den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå