Isabellviktoria Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Er det noen som vet om det er billigere å bestille innenlandsfly i ett land før du reiser ned via internett, eller skal man vente til man kommer ned? lander i manila og ett par dager senere har jeg bestilt dykkerkurs på boracay. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 jeg tog båt fra manila til borocay. gikk veldig fint stor og fin båt kosta ikke mere enn 150 kr eller noe. husker jeg så på fly prisene også men det meste var full booked hvertfall når jeg var der, hvis man booker fly til borocay så er det 2 flyplasser som er regna som borocay flyplass, ene er ca halv time i fra borcay (må ta båt 15min uansett) pluss er en som er 4 timer i fra så må ta taxi buss pluss båten på 15min Lenke til kommentar
Isabellviktoria Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Tar det ikke veldig land tid å ta båt fra manila til boracay? Det virker jo kjempelangt! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 tar en natt. får rundt 11 tiden og er frame ved 7/8 om morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er slike ulandsfly som ofte kresjer.....trokke det er mye sikkerhet med de. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 følte meg mere trygg og fly innenlands på fillipinene enn jeg gjør med widerøe i norge Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_air_carriers_banned_in_the_European_Union#Philippines Ser ikke så bra ut... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 er bare av selvskapende på lista jeg så når jeg var på filippinene og brukte alle de 3, gikk så fint så Philippine Airlines Cebu Pacific Air Philippines brukte alle de, både rundt på filippinene og rundt i asia. Ariana Afghan Airlines er også på lista men flyr til frankfurt og istanbul+++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå