doofhetz Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har en lang sommer foran meg med nattevakt og har derfor en hel del timer å slå ihjel. Trenger tips til noen nye serier jeg kan begynne å se. Her er liten liste over favoritt-seriene mine (urangert): The Wire The Sopranos Seinfeld Band of Brothers Entourage How to make it in america Generation Kill The Office (UK) Klovn South park ... Nye serier jeg vurderer etter å ha lest litt rundt: Dexter Chuck How I met your mother Curb your enthusiasm Treme (nye serien til skaperne av the wire) Har sett to episoder av curb men ikke bli helt fenget enda. Arrested development så jeg sesong 1 av men gav meg. Hung har jeg prøvd, men likte det ikke. Californiacation gav jeg opp etter sesong 2. Er ikke noe fan av type 24, CSI, Prison break (fom sesong 2) o.l Takk for innspill. -doofhetz. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Anbefaler Dexter på det varmeste Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Lest mye bra om Dexter men er redd det blir litt for lignende type CSI, 24 o.l Har du sett noen av de seriene jeg har som mine favoritter? Greit å vite om man har noelunde sammenfallende smak, da smaken som kjent er som baken. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Vil påstå at smaken vår er relativt lik. Selv har jeg sett Entourage, Band of brothers, Genereation kill, the office, South park og the sopranos og har likt dem veldig godt alle sammen. (Har også sett seinfeld, men det falt ikke så godt i smak.) Dexter kan knapt sammenlignes med CSI... Ekstremt mye mer kreativt, spennende og gjennomført! Selv om det er en del crime-solving, foregår det på en annen måte enn CSI Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 aiit. da prøver jeg dexter. vet at jeg seff kan laste ned et par episoder og se, men gidder ikke sløse vekk tid for å se 4-5 episoder av alle mulige tv-serier. noen serier er ganske treige i starten, men fenger noe helt sykt etter en del episoder, som f.eks the wire. takk for tipset. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dexter uten tvil. Beste serien jeg har sett. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Gir også en stemme til Dexter. Fengende og smart serie. How I met your mother er heller ikke å forakte. Curb your enthusiasm står på min liste over noe jeg må sette meg inn i... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har mer eller mindre samme smak som deg ser jeg. Se et par episoder av Modern Family og se om det er noe for deg. En sitcom som ikke suger som alle de andre sitcoms med ti tusen laughing tracks, dårlig skuespill og irriterende vitser. Digg tidsfordriv! Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Takk for alle svar. Snart klar til å pløye gjennom sesong 1 av Dexter. Curb har jeg nå sett 4 episoder av. Ikke blitt helt fenget. OK serie, mye i samme gate som seinfeld og klovn, men jeg syntes ikke karakterene (da spes Larry David) er så veldig bra. Sjekket Modern Family på imdb. Virker lovende. Skal testes ut. Noen som har prøvd seg på Treme? (nye fra David Simon, skaperen av the wire). Selve plottet fra serien fenger ikke helt, så er litt skeptisk. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Breaking Bad anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Breaking Bad indeed, beste serien som går på tv nesten om dagen sammen med True Blood, Dexter og Californication for min del. Selv før Dexter. Anbefaler sterkt også Californication, er fra samme kanal som Weeds og Dexter. Chuck anbefaler jeg deg å se. Noe av de beste komi-actionseriene som er lagd. Hvis du ønsker mer gode spenningserier med litt humor så kanskje Burn Notice. Broadwalk Empire kommer i oktober, den serien er lagd av folk fra Sopranos med Steve Buchemi og Michael K. Williams(Omar fra The Wire). Satt til Chicago i Al Capone-tiden. Tror dette er virkelig i ditt hjørne. Hvis du tilfeldigvis leter etter en serie som er god på å skille drama og komikk, så er Rescue Me veldig anbefalende. Endret 29. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Broadwalk Empire virker spennende. Michal K. Williams og skaperne fra sopranos kan jo ikke slå feil. Takk for tipset. Californiacation ga jeg litt opp etterhvert (uti sesong 2). Følte det ble mye av det samme. Breaking bad skal sjekkes ut og kanskje jeg tar en titt på Chuck. Har tre fulle dager med nattevakt så da brenner jeg forhåpentligvis gjennom en del dexter samt noe how i met your mother og modern family. 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Støtter Dexter og Breaking Bad! Ellers noen andre jeg tipper du vil like Firefly Twin Peaks Lost Californication Deadwood Carnivale How I met your mother Endret 30. juli 2010 av Glutar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå skal ikke jeg stjele æren fra han som gav meg tipset. Men begynte å se på Community for noen dager siden. Fantastisk serie. Se et par klipp og jeg tror du er solgt. Er så masse vittige kommentarer. Chevy Chase er en stor bonus! Favorittscenen min i serien, http://www.youtube.com/watch?v=4aZ3CtRPjDM Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Eureka og Doctor Who. Men bare hvis du ikke er nattevakt på et sted hvor du ikke kan le høyt -C- Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Broadwalk Empire virker spennende. Michal K. Williams og skaperne fra sopranos kan jo ikke slå feil. Takk for tipset. Californiacation ga jeg litt opp etterhvert (uti sesong 2). Følte det ble mye av det samme. Breaking bad skal sjekkes ut og kanskje jeg tar en titt på Chuck. Har tre fulle dager med nattevakt så da brenner jeg forhåpentligvis gjennom en del dexter samt noe how i met your mother og modern family. Fått sett noe fornuftig enda? Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Anbefaler two and a half men vis du liker den slags. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du burde gi Curb en ny sjans. Er utrolig genialt. Personlig synes jeg den begynner å bli ordentlig fantastisk i sesong 4 og utover. Så kanskje du bør begynner på sesong 4, for å så gå tilbake til de andre sesongene hvis serien faller i smak. Ellers er det tre serier du må (!) se; Mad men, Breaking Bad og Dexter. Jeg ser du liker HBO, så da liker du nok serier fra AMC og Showtime også. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dexter, Two and a half men, Curb, kanskje Seinfeld også, 30 Rock, Six feet under og selvfølgelig ARRESTED DEVELOPEMENT !!! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nå skal ikke jeg stjele æren fra han som gav meg tipset. Men begynte å se på Community for noen dager siden. Fantastisk serie. Slenger meg på den her. Veldig bra serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå