HiSpeed Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har Win 7 Ultimat og lurer på om jeg bør aktivere BitLocker?! Hva er fordeler og ulemper. Har ikke peiling på dette? Hva anbefales? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er jo kun nyttig om pcen blir stjålet og de eventuelt skrur ut harddisken, så vil de ikke kunne få ut informasjonen derfra. Ellers, liten nytte. Du gikk fra home premium til Ultimate ja... Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Yep Hvordan påvirker dette hastigheten på PCen? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Yep Hvordan påvirker dette hastigheten på PCen? Har ikke testet BitLocker, bruker TrueCrypt på mine pcer. Hastigheten reduseres jo alltid noe når man krypterer. Ville heller brukt TrueCrypt enn BitLocker, for om pcen går helt i stykker, så har du ingen måte å hente ut data fra disken på. Med TrueCrypt kan du hente ut data fra andre pcer, så lenge du husker passordet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå