Creaxz Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Finner det litt vanskelig å ordlegge meg om hva jeg ønsker så jeg skal prøve å gjøre det så enkelt som mulig: Det jeg ønsker: Grei Tv-skjerm mellom 24 og 32 tommer (26 eller 28 tommmer ville vært det beste om dette ikke er for vanskelig å oppdrive) Vil også bli brukt som pc-skjerm nummer 2 ved enkelte anledninger Prioriterer at den fungerer best som Tv fremfor PC-skjerm (Vil også bli brukt til diverse eldre og nye spillkonsoller) Helt en så grei pris som mulig, men har inget budsjett foreløpig (Helst så lav som mulig uten at det går altfor hardt utover kvaliteten) Er dette mulig å få til? Pc'n den skal kobles til er stasjonær, så er litt usikker på om jeg har hdmi; hvilke andre muligheter har jeg da? Når den skal brukes som pc-skjerm så er ikke altfor viktig med den beste kvaliteten om dette ikke er mulig, da den hovedsaklig bare vil bli fylt opp av "sekunder-programmer" (Spotify, µtorrent, msn o.l.) Kan hende at alt ikke er helt klart, så er bare å fyre løs med spørsmål, selvom jeg foretrekker svar ;D Takk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 hvis du har DVI (hvit farge )så kan du bruke overgang til HDMI. den blå ( som enkelte skjermer har tilkobling for ) er en VGA tilkobling . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå