Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mangler drivere til skjermkort. Hvordan få de tilbake? :-)

Anbefalte innlegg

Dataen har gått så vannvittig tregt i det siste, så jeg prøvde å finne ut hvorfor. Kom til Systeminformasjon - lagringsplass - problemenheter hvor det står:

Skjermkort PCI\VEN_8086&DEV_3582&SUBSYS_003D1025&REV_02\3&61AAA01&0&11 Driverne for denne enheten er ikke installert.

Skjermkort (VGA-kompatibelt) PCI\VEN_8086&DEV_3582&SUBSYS_003D1025&REV_02\3&61AAA01&0&10 Driverne for denne enheten er ikke installert.

Trenger jeg denne driveren, hvis ja, hvordan får jeg tak i den og innstallert den? :-)

Har den forressen noenting å gjøre med at maskina er treg?

Endret av sana
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Funnet Enhetsbehandlingen, men får ikke innstalert driverne på nytt, da de ikke finner dem.

Prøvde å google forskjellige deler av dette:Skjermkort PCI\VEN_8086&DEV_3582&SUBSYS_003D1025&REV_02\3&61AAA01&0& 11 Driverne for denne enheten er ikke installert.

Skjermkort (VGA-kompatibelt) PCI\VEN_8086&DEV_3582&SUBSYS_003D1025&REV_02\3&61AAA01&0& 10 Driverne for denne enheten er ikke installert.

men fant ikke mye fornuftig egentlig :-)

Under Enhetsbehandling finner jeg verken produsent, type eller noe.

Tips?

Lenke til kommentar

Hehe, fant ut at driverene ligger på produsenten av dataen sine sider :-)

Men nå har jeg ett nytt problem . Sto der at for å finne ut hvilken versjon av Travelmate 290 jeg har så kunne jeg se på bunnen av PC-en, men der er det ikke samme merking som på bilde så jeg vet fortsattikke hvilken model jeg har. Men det må jeg vel kunne finne en plass på pc-en, eller?

Lenke til kommentar

Hehe, fant ut at driverene ligger på produsenten av dataen sine sider :-)

Men nå har jeg ett nytt problem . Sto der at for å finne ut hvilken versjon av Travelmate 290 jeg har så kunne jeg se på bunnen av PC-en, men der er det ikke samme merking som på bilde så jeg vet fortsattikke hvilken model jeg har. Men det må jeg vel kunne finne en plass på pc-en, eller?

Tja, det skal stå ett sted merket på maskina di, ellers kan du prøve http://www.piriform.com/ccleaner. Når du kjører programmet vil det komme spesifikasjoner, du kan vel egentlig bare høyreklikke på Min datamaskin også !

Lenke til kommentar

Hvilke av disse er drivere til skjermkort?

MS Windows XP Drivers & Utilities

Intel WLAN b Driver Version 1.1.6.0

Intel PRO/Wireless 2200 LAN Adapters Version 8.0.12.9000

ProSet Software

IntelBanisChipset Driver Version 4.30.1006

Realtek Semiconductor Corp. AC'97 Driver Version 5.10.0.5210

PCMCIA CARD DRIVER Version 5.1.2600.1010

SMSC IrCC NDIS Miniport Device Driver Version 4.10.1999.4

Realtek RTL8139/810x NIC Driver Version V4.51.505A

Launch Manager Version 1.00

Agere Systems AC'97 Modem Version 2.1.28

Touch Pad Driver Version 5.3.203.17

Intel® Extreme Graphics Driver Version 6.13.10.3514

Er en Acer TravelMate 290. (så ikke spørsmålet før nå)

Lenke til kommentar

OK. Jeg holdt akkurat på med flytting av det innlegget, fordi vi helst ser at man lager sin egen tråd og ikke henger seg på andres. Innlegget finnes i 'Skjermkort' kategorien.

Trodde spørsmålet var til meg pga at du siterte meg. Ser nå hva du mente.  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...