Spritfire Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har tenkt og spraylakka mitt nå så kjedeligt hovedkort. Det jeg har tenkt på er at jeg må teipe alle slotter, ikke spraye chipsett, sokel! Jeg tenkte ikke og spraye hele hovedkortet.. bare litt sånn overalt Tenkte litt på fluoriserende maling og så slenge inn noen blacklight katoder. Noen som har erfaring med dette ? Eventuelt hva jeg ikke bør gjøre ? Takker på forhånd Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har hørt at blacklight ødelegger plast så tviler på at det er så lurt Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hmm. jeg lakka nettverskort me uv. funka vell fint d.?! men er sikker på at du ChalStye mener heller at UV lyset ødelegger! ikke lakken! :wink: Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ja jeg mente at lyset ødelegger, ikke lakken. Men jeg tror ikke det er noe god ide å lakke det uansett. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tja, skal prøve jeg.. men først skal jeg fixe skjermen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En liten idè er kanskje å teste lakkeringen på et utrangert mobo før du prøver på ditt. Å lakker et mobo er ikke akkurat enkelt. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Har du fått lakka hovedkortet ditt eller? post bilder hvis du har muligheten til det. Har også lyst å spraye hovedkortet mitt, men vet ikke hvordan det blir og om det er så sunt. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det skulle da gå fint an og lakke det. Har ikke prøvd selv men har sett andre som har det. Noen lakker hk'et og andre lakker PCI korta. Så det må jo gå.. Du kan jo alltids bare lakke de samme tinga som f.eks. de har gjort på LAN Party kortene, ser ikke så ille ut det.. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ja jeg mente at lyset ødelegger, ikke lakken. Men jeg tror ikke det er noe god ide å lakke det uansett. uv lys ødelegger ingenting på nye hovedkort med flash bios. gamle kort med uv-eeprom bios (brikke som slettes med uv lys) kan ødelegges med uv?blacklight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå