daruu Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De man lager selv blir nesten uten unntak mere komfortable. Kan du å sveise selv får du lagd deg ett for en brøkdel av prisen også. Men for all del playseat funker bra det altså Lenke til kommentar
G Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det som hadde vært artig var om en kunne fått selve sete til å bli noe mer flatpakket, at en kunne brette det ut og plassere det langs en vegg, opp i taket. Altså gjøre det noe mer 2 dimensjonalt når en ikke benytter det. Ser for meg at sete besto av en del ledd som lot seg stive av. Finnes noen geniale hengselpatenter som kunne løst den biffen? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Jeg synes prisen var altfor stiv! En annen ting artikkelen mangler er bilder fra produktet i bruk, samt info om hvordan gir-kassen festes og hvor? Feste for "girkassen" ble sløyfet i artikkelen fordi jeg ... ikke fikk til å bruke den. Feste for girkassen er ekstrautstyr som festes i stolen, forøvrig en svært enkel prosess. Jeg fikk dog ikke montert girkassen på festet fordi det krevde en del modifisering av festemekanismene til girkassen, noe jeg ikke tør med utlånt utstyr (altså G27-settet). Hvilke modifikasjon snakker vi om da? Må man bryte garantien for å kunne bruke gearboxen? Beklager sent svar. Nei, så vidt jeg vet, og slik jeg vurderte "saken" selv, burde man klare å få av det aktuelle festet uten å ødelegge noe (/bryte garantien). Når det er sagt, bør man nok være forsiktig: festet sitter godt, det er tross alt et feste laget for relativt tøffe belastninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg