Mr Womack Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Jeg har en datamus jeg har hatt i litt over ett år nå trur jeg og nå begynner den som jeg oppdaget i dag vanskelig å dra over skjermen enkelte ganger. virker som den gjør motstand. Prøvde og skifte sånn batteriting under musa. det hjalp ikke så mye. noen som vet hva det kan være eller komme av og hva jeg kan gjøre for å få en slutt på det? Musa heter forresten ROCCAT Kone Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Prøv med en driver oppdatering du. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 ja kan jo prøve det. Har en sånn mini cd som fulgte med. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sjekk på produsentens hjemmeside om det er kommet en nyere versjon. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Sjekk på produsentens hjemmeside om det er kommet en nyere versjon. Jeg har leta på Roccat sine hjemmesider. står at det er kommet en driver update der men jeg finner ikke ut hvor jeg kan laste den ned.. jeg så over hele sida nesten men fant ingenting.. noen som vet hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.roccat.org/Support/Gaming-Mice/ROCCAT-Kone/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis den har fungert tidligere så tvilerjeg på at det er drivere som er problem. Er det en optisk mus kan det hende det sitter et hårstrå eller noe foran sensoren. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Hvis den har fungert tidligere så tvilerjeg på at det er drivere som er problem. Er det en optisk mus kan det hende det sitter et hårstrå eller noe foran sensoren. Jeg har installert driveren vidarkri henviste til nå.. så jeg får se da. Alt har fungerte som det skal i det året jeg har hatt musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå