Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) (Håper tråden passer til dette forumet) Hei! Hadde ikke så mye annet å gjøre så jeg tenkte å lage denne tråden, der du kan poste alle dine morsomme hendelser i et FPS spill, som cod og bc. Det skjer egentlig ikke så morsomme ting, men sikkert noe er det. (Håper jeg). Noe som nettopp skjedde meg i COD MW2 var at jeg tok airdrop fra en som var på laget mitt, så ble han sint og jeg sa: Calm Down, im sure i wont get many kills with pave low. Sure, sa han og så aktiverte jeg denne dingsen og ventet 20 sekunder null kills ennå. Så sa jeg: What did I say? Så sier den Triple kills, og killsene kommer og kommer. Så fikk jeg 21 kills med den da. Da måtte jeg finne på noe... Ikke det morsomte, men måtte jo by på noe jeg også. Endret 29. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 en gang på css kastet jeg en flash på en med 1hp og han daua. det granat ikonet som kom opp i hjørnet var gigantisk ! :D Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) en gang på css kastet jeg en flash på en med 1hp og han daua. det granat ikonet som kom opp i hjørnet var gigantisk ! :D Lol, xD Endret 29. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tråden er flyttet. Kategorien "Brukernes bidrag" er ment for lengre tekster rundt spill som brukerne vil dele med resten av forumet. Denne tråden bassert nok best under Generelt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Tråden er flyttet. Kategorien "Brukernes bidrag" er ment for lengre tekster rundt spill som brukerne vil dele med resten av forumet. Denne tråden bassert nok best under Generelt. Kk, takk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvorfor ikke endre tittelen til spill generelt? Puzzle Quest 2: (match tre brikker for å fjerne dem osv) Skulle sloss mot en Goblin Witch tidlig i spillet. Den hadde tyve hitpoints mer enn meg, flere skills og er flink til å få fire på rad (dvs exstra turn.) Jeg kan med andre ord slite ganske mye med dem, spesielt om jeg får en dårlig start. Så der stod jeg med en sorceror og skulle ta den. Sorceror er beryktet for å være vanskelige i starten, så regnet ikke med å få til noe særlig. Runde en, jeg startet. Tok en tilfeldig brikke, fikk en sinnsvak kombo og vant hele kampen i èn runde. Owned! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvorfor ikke endre tittelen til spill generelt? Puzzle Quest 2: (match tre brikker for å fjerne dem osv) Skulle sloss mot en Goblin Witch tidlig i spillet. Den hadde tyve hitpoints mer enn meg, flere skills og er flink til å få fire på rad (dvs exstra turn.) Jeg kan med andre ord slite ganske mye med dem, spesielt om jeg får en dårlig start. Så der stod jeg med en sorceror og skulle ta den. Sorceror er beryktet for å være vanskelige i starten, så regnet ikke med å få til noe særlig. Runde en, jeg startet. Tok en tilfeldig brikke, fikk en sinnsvak kombo og vant hele kampen i èn runde. Owned! Hehe. 6th sense Litt bedre enn du tror? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Litt mer flaks enn burde vært lov. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Husker ikke om det var CS 1,6 eller om det var CSS, men det er i hvert fall lenge siden. Uansett. Det kommer en cheater på serveren, han bruker alt som er, wall hack, speed hack, aimbot osv. Jeg, med flere, ber alle om å gå til spectate, slik at det forhåpentligvis blir kjedelig for han etterhvert og forlater serveren (noe som funker). Jeg har ikke gått til spectate enda siden jeg skriver meldinger. Men i det jeg trykker enter for å sende den siste meldinga skjønner jeg at cheatern kommer rundt hjørnet. Jeg forter meg å ta musa, i det minste for å ha en sjanse til å ta han. I stresset kommer jeg tilfeldigvis borti skyteknappen samtidig som musen gjør en bevegelse. Jeg headshotter cheatern som kommer i full fart rundt hjørnet. Aimboten rakk ikke reagere en gang. Vet ikke om det var noen på serveren som så det, hadde de gjort det hadde de sikkert trodd jeg brukte hacks. Jeg satt der i hvert fall med kjeven i bakken og lurte på hva faen som akkurat skjedde. Tror det er det sykeste som har skjedd meg i et spill. Cheatern stakk fra servern ikke lenge etter det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Husker ikke om det var CS 1,6 eller om det var CSS, men det er i hvert fall lenge siden. Uansett. Det kommer en cheater på serveren, han bruker alt som er, wall hack, speed hack, aimbot osv. Jeg, med flere, ber alle om å gå til spectate, slik at det forhåpentligvis blir kjedelig for han etterhvert og forlater serveren (noe som funker). Jeg har ikke gått til spectate enda siden jeg skriver meldinger. Men i det jeg trykker enter for å sende den siste meldinga skjønner jeg at cheatern kommer rundt hjørnet. Jeg forter meg å ta musa, i det minste for å ha en sjanse til å ta han. I stresset kommer jeg tilfeldigvis borti skyteknappen samtidig som musen gjør en bevegelse. Jeg headshotter cheatern som kommer i full fart rundt hjørnet. Aimboten rakk ikke reagere en gang. Vet ikke om det var noen på serveren som så det, hadde de gjort det hadde de sikkert trodd jeg brukte hacks. Jeg satt der i hvert fall med kjeven i bakken og lurte på hva faen som akkurat skjedde. Tror det er det sykeste som har skjedd meg i et spill. Cheatern stakk fra servern ikke lenge etter det. Haha, pwned og owned, lol Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Spilte MW2 for noen dager siden på scrapyard og brukte TAR. Plutselig ble jeg helt flasha og kom tilfeldigvis borti skyteknappen og avfyrte et skudd. Tror du ikke det ble headshot eller? OMFG! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Spilte MW2 for noen dager siden på scrapyard og brukte TAR. Plutselig ble jeg helt flasha og kom tilfeldigvis borti skyteknappen og avfyrte et skudd. Tror du ikke det ble headshot eller? OMFG! Lol, aimbot Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 ein gang på CSS eg var på ein random map so kom eg tilfeldigvis borti skyteknappen og headshotta ein dude skal være glad det ikkej var som på COD altso killcam og ein gang på cod brukte eg intervention og skulle quickscope ein fyr so kom det 2 andre so dei kom på rekke so fekk eg 3 headshot og på COD4 "lenge sia" då sikta eg på ein fyr med M40A3 og skaut og bomma og spawnkilla en fyr på andre laget Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Lol. Aimboter! Tipper de ble litt mistenkelige de på cod4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg husker en episode jeg leste i wow-forumet. Den står fortsatt som en høydare i min lol-gameplay historie. I general chat var det en diskusjon om klasser som var overpowered, og en hadde skrevet at den dagen paladin var OP gikk verden under elns. Neste linje var: "Server reset. Shut down in 10 minutes" Tråden hadde screenshots og greier - episk! Endret 3. august 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg installerte Mount & Blade på den gamle laptopen min. Jeg mistenker at noe ikke gikk helt riktig, siden gresset var lilla, trærne gule, soldatene hadde grønne kropper med orange ansikter og mosegrønt hår, og himmelen var 50/50 lilla og brun. Jeg tror laptopen har brukt syre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Lol, den var nok litt tørst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå